понедельник, 19 апреля 2021 г.

Основи здоров'я – 4 –А клас

 Вівторок  20.04.2021

Тема: Безпека дорожнього руху. Рух на перехресті, майдані

Задачі уроку: повторити правила безпечного руху пішоходів,

перевірити свої знання дорожніх знаків,

навчитися виконувати правила переходу перехресть

 1)Перегляньте відео урок


2)Передивись вікторину, повтори правила


3)Дізнаєтеся про види перехресть і рух майданами.

 — Які ж бувають перехрестя?

Найчастіше перехрестя бувають чотиристоронніми або тристоронніми. Є й багатосторонні перехрестя, їх ще називають складними.

При переході складного перехрестя слід бути особливо обережним. Помір­куйте чому.

— Як переходити такі перехрестя? Спочатку потрібно визначити безпеку переходу однієї дороги. Потім перейти її. Тоді визначити безпеку переходу іншої дороги. Перейти її, і так далі...

Аналіз проблемної ситуації

1.     Ти стоїш на нерегульованому перехресті, перехід не позначено розміткою, дорогою рухається транспорт. Як ти переходитимеш дорогу? Чому? 

— Якщо на нерегульованому перехресті пішохідний перехід позначено роз­міткою, то пішоходи мають переваги перед транспортом. Але розпочинати пе­рехід можна тільки тоді, коли транспорт зупинився.

А коли перехід на перехресті не позначено розміткою? Таке перехрестя можна переходити по лініях тротуарів або узбіч, а між ними — під прямим кутом у тих місцях, де їх добре видно.

Висновок. Якщо на нерегульованому перехресті перехід не позначено роз­міткою, то переваги має транспорт, що рухається. Тому пішоходи повинні спо­чатку його пропустити, а потім переходити дорогу.

2.     А як роз’їжджається транспорт на нерегульованому перехресті? У нашій країні — правосторонній рух. Тому на перехресті рівнозначних доріг тран­спорт роз’іжджається за правилами правостороннього руху. Водій чекає, поки з правого боку проїде транспорт, після чого продовжує рух.

3.     Що таке майдан?

Майдан — перехрестя, що займає значну територію. На майдан виходить кілька доріг. На кожній із них позначають перехід для пішоходів.

4)Для закріплення перегляньте відео


Дякую! Бережіть своє здоров'я!

Російська мова – 4-А клас

 Вівторок   20.04.2021

Тема: Перенос слов с сочетанием согласных.

Задачи урока: повторить правила переноса слов по слогам; научиться правильно переносить слова  с сочетанием согласных; уметь работать самостоятельно и аккуратно.

1.    Вспомним правило переноса слов:

-         по слогам (например, де-ре-во, по-е-хал, чай-ка)  

-         по значимым частям (объ-ехал, при-вёз)

-         одну букву нельзя переносить или оставлять на строке (Оля, дру-зья)

-         односложные слова не переносяться (сад, класс, мёд)

-         нельзя отрывать   букву Й, Ь и Ъ  от предыдущей согласной (боль-но, отъ-езд, май-ский.) 

Поделим слова для переноса

Дере-во, де-рево, по- ехал, пое-хал, паль-то, чай-ник, ли-стья, лис- тья.

 2.    Правила переноса слов с сочетанием одинаковых согласных

-         перенести две буквы на следующую строку (коми-ссия, то-нна)

-         одну букву оставить на строке, а вторую перенести на новую строку (ал-лея, клас-сная, ап-парат)

3.    Запишите в рабочей тетради дату и выполните упражнение 348

(спишите, разделяя слова для переноса)

Украинский язык, городская комиссия, странный человек, школьная территория, разбор предложения .

4.    Выполните упражнение – переводчики (с.137. упр.349)

Самопроверка:  Возле нашей школы размещён прекрасный парк. Тут много тенистых аллей. Сразу за аллеей находится теннисный корт. Мы с сестрой любим играть в большой теннис.                

Завдання для дистанційного навчання

С. 139, упр. 353(А)-исправьте ошибки, допущенные при переносе слов. Запишите правильно

Колле-ктив, пар-оход, а-кация, ма-йский, под-ъехал, бур-ьян, коло-нна, игр-ушки.

Математика - 4-А клас

 Вівторок  20.04.2021

Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Самостійна робота

1)    Сьогодні повторимо дії з іменованими числами, готуємося до контрольної роботи, виконуємо тренувальні вправи.

-Нагадую, що іменовані числа – це будь-які числа з найменуванням величин (20кг 300г, 14грн 25 к., 101км 324 м …..)

-Щоб поділити або помножити багатоцифрові іменовані числа, треба перевести більші величини в менші та виконати дії стовпчиком.

14 грн 80 к. : 40 = 37 к.

1480|_40__

120     37(к.)

  280

           280

               0

-Запишіть в зошиті дату і обчисліть приклади (№ 913)

2) Далі виконайте самостійну роботу

1 – В

1.     Знайди частки й остачі письмово

520 : 70                     475 : 90

290 : 30                     164: 50               

2.     Задача

Турист мав пройти 180 км. За перший день він пройшов 1/6 всього шляху, а за другий  — 4/5 того шляху, що пройшов за перший день. Скільки кілометрів всього пройшов турист за два дні?

3. Обчислити письмово.

7020 · 60             53550 : 90

414600 : 600       14т 020 кг · 30

4. Розв’язати рівняння.

720 : x = 80        

с : 60 = 530 

                               

Завдання для дистанційного навчання

Виконайте самостійну роботу в зошиті.

Записуйте всі завдання як ми вивчали на уроках.   

Записуйте приклади в стовпчик.

В задачі запишіть коротку умову, потім розв’язання

Фото виконаної роботи надішліть на мій Вайбер

Літературне читання – 4-А клас

 

Вівторок  20.04.2021

Тема: Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов

-         Доброго дня, сьогодні ми працюмо за підручником на с. 159-160

— Сьогодні ми знову звернемося до творів Василя Сухомлинського.

(Ви вже знайомі з його оповіданнями «Дивний мисливець», «Добре слово», «Красиві слова і красиве діло» , «Школа під голубим небом» та інші.

Біографічна довідка

— Василь Олександрович Сухомлинський — видатний український пе­дагог, письменник і публіцист.

Народився 28 вересня 1918 р. у селі Василівка Онуфріївського району Кі­ровоградської області (на той час — Василівська волость Олександрійського повіту Херсонської губернії) у незаможній селянській родині.

Батько його, Олександр Омелянович, працював по найму як тесляр і столяр.

Мати — Оксана Юдівна вела домашнє господарство, ткала полотно, фарбувала його і шила одяг не лише для своєї сім’ї, а й односельцям. Гарно ви­шивала. Багато уваги приділяла вихованню дітей: Івана, Василя, Сергія, Ме­ланії. Учила добра, чесності, людяності. Довгими зимовими вечорами за пря­дивом чи шитвом розповідала дітям казки, цікаві історії, читала книжки.

Пізніше Василь Олександрович писав: «Я не відчував би всієї краси літ­нього світанку в селі, якби в далекому дитинстві мене не вразили до глибини душі прочитані матір’ю слова Шевченка “Тихесенько вітер віє, степи, лани мріють, між ярами, над ставами верби зеленіють...”».

У 1926–1933 рр. В. О. Сухомлинський навчався у Василівській семирічній школі, де був одним з кращих учнів. Учився добре, старанно, любив читати, гарно малював. Щоб зібрати гроші на книги, фарби, зошити, разом з одноліт­ками та братами ходили на Новий рік посівати та щедрувати, а літом працював у колгоспі. У дитячому садку, який діяв у колгоспі на період літніх канікул йому доручали бути помічником вихователя. Він доглядав малюків, розпо­відав їм казки, читав книжки, проводив веселі ігри. Тому і вибір професії був не випадковий.

1)А тепер перегляньте відео урок за цією темою

 


2) Словникова робота.

попервах (спочатку)    при­ловчився (призвичаївся). 

збиток (втрата)

3) Самостійне читання оповідання ( с. 159-160)

                                                                            

Завдання для дистанційного навчання

С. 159-160, виразно читати і переказати оповідання

Надішліть відео мені на Вайбер до 22.04