четверг, 7 мая 2020 г.

Основи здоров'я – 3 –А клас


П'ятниця 08.05.2020
Тема: Самооцінка. Визначення рис власного характеру (практичні вправи).
Згадайте:
Самооцінка – це те , як люди оцінюють себе.
 Є самооцінка занижена (коли людина вважає себе гіршою за інших) та реалістична (коли людина ставиться до себе так само добре, як і до інших)
Перегляньте відео урок


Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку
— Уявіть магазин, де ви можете обміняти одну рису свого характеру на
іншу. По черзі скажіть, що ви хотіли б віддати, а що замість цього придбати
в такому магазині.
Запам’ятайте! Виховуйте у собі риси характеру, які зміцнюють здоров’я:
працьовитість, чуйність, щирість, чесність.
Практичні вправи та поради
1. Вправа «Мій портрет у променях сонця»
— На аркушах паперу намалюйте сонце. У центрі сонячного кола напишіть своє ім’я. Потім уздовж променів напишіть власні позитивні риси характеру (наприклад, скромність, турботливість, наполегливість, доброзичливість, відповідальність тощо). Визначте риси, які б ви хотіли удосконалювати в собі самому.
Поміркуйте, яким шляхом це можна зробити.
2. Вправа «Риси характеру»
— Протягом 5 хв напишіть якнайбільше рис характеру, що, на вашу думку, необхідні успішній людині (писати краще у стовпчик). Після закінчення часу кожен учасник по черзі (по колу) називає одну з рис. Після того, як була названа риса, учасники відзначають, чи записана вона в кого-небудь.
Якщо так, позначають цю рису у своїх записах певним значком, аби не повторювати інших. Після перерахування всіх рис у ході спільного обговорення визначають
найбільш важливі риси характеру успішної людини.
— Визначте риси, які б ви хотіли вдосконалювати у собі самому. Поміркуйте, яким шляхом це можна зробити.
3. Вправа «Самооцінка»
— Самооцінка відіграє важливу роль у самовихованні, у становленні характеру. Людина вчиться свідомо керувати своєю поведінкою, виховувати в собі позитивні і стримувати негативні риси характеру. Я пропоную вам вправу, яка, можливо, допоможе стати вам кращими.
Аркуш розділіть на 2 стовпчики.
Лівий: яких рис характеру я хотів би позбутися?
Правий: яких хотів би набути? За 1 хв напишіть якомога більше рис
(не менше 3). До якостей з лівого стовпчика доберіть антонім, впишіть його
в правий стовпчик, а з лівого — викресліть.
Оберіть найважливіші із них та уявіть себе таким.
4. Вправа «Кошик для сміття»
— Напишіть на аркуші паперу рису характеру, якої б ви хотіли позбутися.
Підійдіть до торбинки для сміття, зіжмакайте папірець і викиньте його в торбинку. Можете назвати вголос рису, яка вам заважає.

Літературне читання – 3-А клас


Пятниця 08.05.2020
Тема: Підсумок за розділом «Світ прози». Тестова робота (письмово)
На окремому листочку відповісти на питання.  Писати номер завдання і правильний варіант буквою, а поруч написати словами.
Наприклад
4. 1)В-сорока
2. 1) Олександр Копиленко – А) Розбишака Чив
….
Виконання роботи є обовязковим для всіх учнів. Чекаю на фото робіт не пізніше 12.05.2020.Роботу (фото) надіслати на мій Вайбер.

Тестова робота Всього – 12 балів
1.    Запишіть назву твору, з якого взяті ці рядки (3 б)
А) «- Бач, упертюх який! Не любить, щоб допомагали, - насупила брови Тетянка…»
________________________________________________________________________________________________________________
Б) « - Діду, а куди лебеді полетіли? – На тихі води, на ясні зорі,…»
________________________________________________________________________________________________________________
В) «Йому вже не хочеться їсти, а кортить затіяти бійку…»________________________________________________

2. Запишіть парами відповіді (автора та твір) (2 б)
         1)Юрій Старостенко
         А)»Розбишака Чив»
         2)Євген Гуцало
         Б) «Лелеки»
         3)Олександр Копиленко
         В) «Хто це такий?»
         4)Юрій Збанацький
         Г) «Прелюдія весни»

3. Назвіть героїв оповідань (2 б)
         А) «Просто Олесь друг»
         _______________________________________________________
         Б) «Равлик»
________________________________________________________
         В) «Яшка і Машка»
         ___________________________________________________________
         Г) «І трапиться ж таке»
         __________________________________________________________
4. Оберіть одну правильну відповідь: (3 б)
         1)Хто врятував ведмедя від біди?
         А)ворона
         Б)горобець
         В)сорока
         2)Як звали двох нерозлучних друзів-моряків?
         А)Олесь та Сергійко
         Б)Сергійко та Костик
         В)Олесь та Костик
5) Що вкрали мавпочки в боцмана?
         А)кашкета
         Б)шоколадку
         В)трубку
5. Поясніть і запишіть, як ви розумієте вислів «Принесли нам лебеді на крилах життя…» (3 – 4 речення) (2 б)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Природознавство – 3-А клас


П′ятниця 08.05.2020
Тема: Яке значення має кровообіг?
Сьогодні працюємо за підручником на с. 157-159
Дізнаємось про будову та значення кровоносної системи,  необхідність бе­режливого ставлення до серця та його тренування.
Запам’ятайте! Система кровообігу складається із серця та кровоносних судин, якими рухається кров.
 — Роздивіться малюнок на с. 157.,перегляньте відео урок, запам’ятайте органи кровоносної системи


Висновки
Кров дуже важлива для організму.
Кровоносна система утворена органами кровообігу — судинами і серцем.
Кровоносна система забезпечує рух крові, яка переносить в організмі різні речовини.

Після фільму уважно прочитати параграф в підручнику(с.157-159).
Вивчи і запам'ятай правила на с. 159
Цікаво знати!
— Кров — наче швидкий потік, що омиває твоє тіло. Вона переносить по­живні речовини з їжі, яку ми споживаємо, до кожної частини твого тіла. Вона також допомагає тілу боротися з мікробами.
В організмі дитини — 3 л крові; в організмі дорослої людини — 5–6 л крові, а в немовляти — до 1 л. Якщо додати довжину всіх кровоносних судин однієї людини, утвориться лінія завдовжки 100 тисяч кілометрів. Нею можна два з половиною рази огорнути Землю.
Яким би ти не був на зріст, твоє серце трохи більше від твого кулачка.

Завдання для дистанційного навчання
Виконай письмово завдання в зошиті
С. 48, завдання 1,2  – знайти відповіді в підручнику і записати ці речення (пояснення) в зошит

Українська мова - 3-А клас


П'ятниця  08.05.2020
Тема: Написання частки НЕ з дієсловами. Добирання потрібних за змістом дієслів
Сьогодні працюємо на с. 157-158
Пам'ятайте: НЕ з дієсловами завжди пиши окремо
 Перегляньте відео урок


С. 157. Впр.375 – випишіть із тексту дієслова з НЕ
Спишіть речення, у якому мама-мишка пояснює, що таке комп'ютер

Завдання для дистанційного навчання
С. 156 – повторити правило
С.157. Впр. 376. Спишіть текст.
Підкреслити  дієслова з часткою НЕ двома лініями.