среда, 1 апреля 2020 г.

Математика- 3-А клас


Доброго дня, сьогодні четвер 02.04.2020
Тема: Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Сьогодні працюємо за підручником на с.136-137
-Перегляньте відео урок і запишіть в зошит розглянуті приклади (№ 905)


       
-Розв'яжемо ускладнені рівняння (№ 906). Повторимо, як знайти невідомий множник (треба добуток поділити на відомий множник)
Як знайти невідомий дільник (треба ділене поділити на частку)
(80+16) : х = 24
96 : х = 24
х = …  
…………………
 -Проаналізуємо задачу № 913, запишемо короткий запис
18 кг – в 6 к. - ? кг
15 кг – в ? к.
1 дія – знайдемо, скільки халви в 1 коробці? (18:6=3(кг))
2 дія –знайдемо, скільки потрібно коробок? (15:3=5(кг))
Запишіть відповідь задачі.

Завдання для дистанційного навчання
С. 136-137
№ 912 – розписати і обчислити, № 906 –розв'язати 1 рівняння
Розв’язати задачу № 913

Літературне читання – 3-А клас


Доброго дня, сьогодні четвер 02.04.2020
Тема: Робота із текстом. Читання мовчки
Для дистанційного навчання пропоную самостійно опрацювати оповідання за Борисом Приваловим  «Василько-забудько» і відповісти на тестові запитання після нього. Відповіді запишіть і надайте на мій Viber

Прочитайте уважно текст.
 ВАСИЛЬКО—ЗАБУДЬКО
-Знову забув?—ледве не плачучи запитав Семен.—Я слово дав у бібліотеці книгу не затримувати!
-Завтра обовязково принесу.Пробач,будь ласка...
         Василько завжди так ввічливо,так щиро просив вибачення,що довго на нього ніхто не гнівався.Штовхне дівчинку так,що вона аж у сльози.Враз руку до серця притисне:
         -Пробач,будь ласка!Я ненароком!Більше ніколи не буду!
Дівчинка шморгне носом і побіжить далі.А потім весь день розповідає своїм подругам:
         -Цей Василько такий ввічливий,такий ввічливий...
А Василько за хвилину вже іншій дівчинці ніжку підставить.І враз своє улюблене: «Пробач,будь ласка!».Помітили хлопята,що все частіше він промовляє: «Вибач,будь ласка!».То уроки не зробив,то запізнився,то товари-
ша підвів...І щоразу,мов приказка:
         -Пробач,будь ласка,я більше не буду!
Образились однокласники: Василько—ввічливий хуліган.Треба його негайно провчити! Наступного дня на першій перерві Грицько,пробігаючи повз Василька,досить сильно штовхнув його.
         -Ти чого?—здивувався Василько.
         -Пробач,будь ласка!—приклав до серця руку Грицько.—Я більше не буду.
         -Гм...—розгнівався Василько.—Так, не будеш?—І враз ледве не впав від поштовху Сашка.
         -Я,здається,тебе зачепив?—запитав хлопець.—Пробач,будь ласка! Я більше не буду.
         Так почалися страждання Василька.
Йому забули повернути зошит,хтось потягнув щоденник,переплутав куртки...  І всі перед ним вибачалися,обіцяли,що більше не будуть,а на наступній перерві все починалося спочатку.
         Якось,виходячи зі школи,Василько зачепився за чиюсь ногу і влетів у снігову кучугуру.Десь згори він почув ввічливе: «Пробач,будь ласка».
         А коли він виліз та обтрусився,то побачив,що його портфель висить на дереві,а на ньому крейдою написано: «Пробач,це випадково.Більше не будемо». (267 сл.)
За Борисом Приваловим


1.Визнач жанр прочитаного твору.
А       казка
Б       легенда
В       оповідання

2.Чому однокласники образились на Василька?
А       Бо Василько всіх ображав.
Б       Бо Василько був добрим тільки до дівчаток.
В       Бо Василько всіх обманював.

3.Які риси характеру притаманні Васильку?
А       хитрість і упертість
Б       безвідповідальність і нахабність
В       чемність і доброзичливість

4.Визнач головну думку твору Бориса Привалова «Василько—забудько».
А       Добрим жити на світі веселіше.
Б       Вихованість—це не тільки ввічливі слова,а й добрі справи.
В       Лише чужими очима можна побачити свої недоліки.

5.ЗАГАДКА—це...
А       короткий опис істот,предметів,які треба впізнати
Б       твір .у якому описано те, чого в житті не буває
В       короткий поетичний твір,поділений на рядки,які римуються

6.Поєднай відповідні частини прислівя.
Людина красна не словами,   ♦       ♦там скора робота.
Де руки й охота,                    ♦       ♦не їстимеш пирогів.
Без трудів                              ♦       ♦а добрими ділами.
Слова ласкаві,                        ♦       ♦та думки лукаві.

7.Заміни одним словом.
         Роботи –непочатий край—____________

         Сліпий як кріт—_____________________








Математика- 3-А клас


Доброго дня, сьогодні середа 01.04.2020
Тема: Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64:16)
Сьогодні розглянемо ще один спосіб ділення на двоцифрове число
Працюємо за підручником на с.135-136
-Повторимо ділення на двоцифрове число способом добору (№ 885- записати і обчислити)
-Розгляньте спосіб послідовного ділення за підручником (№ 895) та відео презентацію


 -Виконайте № 896 способом послідовного ділення (розписати в зошиті)                 Завдання для дистанційного навчання
С. 135-136
№ 902 – розписати і обчислити
№ 897- розв’язати 2 рівняння на вибір
Розв’язати задачу № 903
Зверніть увагу , що задача розв’язується двома способами. Можна записати 2 способи розв'язання

Українська мова- 3-А клас


Сьогодні середа 01.04.2020
Продовжуємо вивчати прикметник.
Наша тема: Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками
-Повторимо , що називається прикметником, на які питання відповідає прикметник, як визначити рід прикметника у зв’язку з іменником
-Уважно перегляньте відео урок і запам’ятайте закінчення прикметників в однині та множині, як вони змінюються в залежності від форми іменника, з яким зв’язан прикметник


-Закріпимо матеріал на с.138 – прочитати і вивчити правило
-Розглянемо малюнки у впр.329, запишемо іменники в однині і множині, доберемо прикметники за зразком
Сорока (яка?) криклива, сороки (які?) крикливі
Синичка (яка?) маленька, синички (які?) маленькі …
Завдання для дистанційного навчання
С.137 - 138 – вивчити правило
Впр. 328, 331
Памятайте:        Прикметники в множині відповідають на питання ЯКІ?  і завжди мають закінчення –і
                            Наприклад: перший листок – перші листки
                                               Зелені бруньки – зелена брунька


Природознавство -3 - А клас



Середа 01.04.2020
Тема: Як охороняти зникаючих тварин
-Повторимо, що рослини є важливою ланкою для живлення тварин і людей. А тварини є ланкою для живлення інших тварин і людей. Все в природі взаємопов'язано. І тварини, які зникають на нашій планеті і в Україні, потребують охорони.
Працюємо на с. 134-135 підручника.
Ви знаєте, що 2 том Червоної книги називається «Тваринний світ»
Розгляньте світлини на с.134-135 підручника, назвіть і запам’ятайте тварин, які потребують охорони з боку людини.
 Перегляньте відео за темою


                                       
-В зошиті на с. 40 Виконай завдання № 2 (познач правильні вчинки людей). Розфарбуй картинки.
В завданні № 3- заповни тест
                                                 
Завдання для дистанційного навчання
С.134- пояснити всі умовні позначення, відповісти на питання
В зошитах виконати завдання № 1 на сторінці 40. Запишіть власні міркування на тему охорони природи


Російська мова – 3-А клас


Сьогодні середа, 01.04.2020
Мета заняття – познайомитися з народними блюдами та традиціями
 Упр.397- прочитайте пословицы,объясните смысл каждой.Списать пословицы в тетрадь.
С. 131-132 Упр. 399(устно) – прочитать текст
Упр.401 (устно) Прочитайте рубрику "Для почемучек" и ответьте на вопросы.
-Какое народное блюдо помогло спасти город?

Завдання для дистанційного навчання
С.131, Упр.398 – озаглавить текст, списать, вставить и подчеркнуть пропущенные буквы