понедельник, 13 апреля 2020 г.

Літературне читання – 3-А клас


Вівторок  14.04.2020
Тема: Загадки в природі. Євген Гуцало «Прелюдія весни»
У загадках — цих краплинах мудрості поколінь — з великою повнотою віддзеркалюються творчий геній, душевна краса, гострий розум, доброзичлива фантазія українського народу, його художня обдарованість, бо невичерпною є криниця народної мудрості.
— Сьогодні ми почнемо ознайомлення з творчістю українського письмен­ника Євгена Гуцала, який учитиме нас знаходити загадки у навколишньому світі.
Біографічна довідка
— Понад тридцять років творчості Євгена Гуцала — це поєднання яскра­вого літературного таланту і синівської любові до України. Визначальними рисами його характеру були дитяча вразливість душі, доброта, порядність, відсутність заздрості до інших літераторів.
Євген Гуцало народився 14 січня 1937 р. на Вінниччині в сім’ї вчителя. Дитячі роки майбутнього письменника припали на воєнні та голодні повоєнні роки. Як відомо, дитячі враження — найсильніші, і зберігаються вони в пам’яті назавжди.
Писати почав рано, ще навчаючись у школі. Це були вірші про мальов­ничий край — Поділля. Ця частина України між Південним Бугом і Дніпром назавжди залишилася для письменника тим куточком батьківщини, куди він повертався думкою і серцем, звідки черпав натхнення.
Особливе місце у творчості Євгена Гуцала посідали діти. Син учителів, сам за фахом учитель, письменник дуже тонко відчував чистий світ дитинства, коли мала людина дошукується відповідей на силу-силенну запитань. Він сам углядається у світ дитячими очима, бачить його загадковим, чистим, лю­блячим чи жорстоким і немилосердним. Але в серці письменника живе дитяча віра в те, що добра на землі більше, а світ створений так, що завжди знайдеться хтось, хто допоможе.
За цю віру, за душевність, за любов до людей вдумливий читач цінує творчість Євгена Гуцала, адже його твори змушують замислитись над життям, над його таємницями, над його світлими і темними проявами, над його одвічним чаром і його одвічною складністю.

Завдання для дистанційного навчання
С. 142 – прочитати про Є. Гуцала
С. 142-145- прочитати оповідання

Російська мова – 3-А клас


Вівторок  14.04.2020
Тема: Слова для обозначения предметов
Сегодня работаем на с. 138.
Вспомните, слова для обозначения предметов (укр. іменники) отвечают на вопросы Кто? Что?
С. 138. Упр 420 – Прочитайте стихотворение. Выпишите слова для обозначения предметов, поставь к ним вопросы
Например: (что?) ручьи, (что?) реки, (что?) лёд …
С. 138. Упр. 421 – запишите слова в два столика     Кто?                    Что?
                                                                                                            

Завдання для дистанційного навчання
С. 140. Упр. 427 (переведи предложения на русский язык и запиши их)



Я У СВІТІ – 3- А клас


Вівторок 14.04.2020
Тема: Україна – європейська держава
Дізнаємось, чому Україну називають європейською державою.
Перегляньте відео

Працюємо за підручником «Я у світі» 3клас, О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова
. — Розгляньте географічну карту на с. 110.
— Прочитайте назви країн на с. 110. Які з цих країн розташовані в Європі?
(Німеччина, Італія, Франція, Іспанія, Греція)
— Прочитайте текст на с. 111–112 . Перегляньте відео
        

— На якому материку знаходиться Європа?
— Скільки держав у Європі?
— Що ви прочитали про територію України?
— З якими країнами межує Україна?
— Де знаходиться центр Європи?
— Як називають жителів Європи?
— Які зовнішні схожості є в європейців?
Перегляньте відео
                 

Завдання для дистанційного навчання
— Прочитайте текст на с. 112–113. З якою метою створений Євросоюз?
— Розгляньте схему на с. 113. Розкажіть за схемою, які країни входять до
Євросоюзу. Дізнайтеся назви решти країн-учасниць.
Посиланя на підручник Я у світі 3 клас, О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова…
https://pidruchniki.in.ua/ya-u-sviti-3-klas-taglina-ivanova/

Математика- 3-А клас


Вівторок  14.04.2020
Тема: Частини. Поняття про дріб, його чисельник і знаменник. Знаходження частини від числа.
Сьогодні працюємо на с. 142 -144. Перегляньте відео урок до уроку «Частини. Дріб»

-Ознайомтесь ще раз уважно з матеріалами підручника на с. 142-144.
С.143, № 953 – запишіть дроби за малюнком (1/2,  1/4 ,  1/8,   1/6 )
(внизу сторінки подивись, як правильно записують дроби в зошиті, клітинку під рискою дробу не пропускають)
На с. 144 – запам’ятати і вивчити правило
С. 144, № 959 – записати письмово, як було пояснено раніше на відео
С.144, задача № 960
Пояснення задачі
Дом зав – 18 хв
Задачі- ? , 1/3 від 18 хв
18 : 3 = 6(хв)
Відповідь: за 6 хв Маринка розв’язала задачу.

Завдання для дистанційного навчання
С. 145, № 961, 962 – виконати письмово