четверг, 9 апреля 2020 г.

Образотворче мистецтво – 3 – А клас

Четвер   09.04.2020
Тема: Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок.

Завдання уроку: виконати ілюстрацію до української народної казки «Івасик-Телесик»

Сьогодні ми намалюємо ілюстрацію до казки «Івасик-Телесик».
Перегляньте відео казку.


-Назвіть головного персонажа казки.
-Назвіть інших героїв казки «Івасик-Телесик».
-Що любив робити Івасик –Телесик?
-Чому Зміючка вкрала хлопчика?
-Хто врятував Івасика і доставив його додому?
Приготуйте інструменти (альбом, кольорові олівці, фломастери, гумку, простий олівець). Пригадайте епізод, який вам найбільше запам’ятався і намалюйте власну ілюстрацію до казки.

Трудове навчання – 3 – А клас

Четвер   09.04.2020
Тема: Декорування виробів. Курчатко із сюрпризом

Завдання уроку – виготовити листівку в техніці оригамі. Будемо працювати в альбомі «Маленький трудівничок» (урок 27 на с. 69)

Необхідні інструменти та матеріали: кольоровий папір, білий папір, клей ПВА, пензлик для клею, ножиці, альбом для роботи, кольорові олівці.

Приступіть до роботи, уважно прочитайте етапи послідовності виконання на с. 69. Не забудьте написати привітання і вкласти його в шкаралупку курчати.

Працюйте старанно і у вас все вийде. Бажаю успіхів і здоров'я!

Українська мова- 3-А клас

Четвер   09.04.2020
Тема: Зв'язок дієслова з іменником у реченні
Сьогодні працюємо на с. 142-143
Згадайте: Дієслово – це самостійна частина мови, яка називає дію предмета.
Дієслова відповідають на питання що робити? Що зробити? Що робить? Що буде робити?
Перегляньте відео урок на тему «Зв'язок дієслова з іменником у реченні»



С. 142. Впр. 340 – Поєднайте і запишіть іменники з дієсловами за зразком
                   ….
Повторити правило      1) Дієслово – це частина мови, яка …
                                     2)Початкова форма дієслова (с.141)

Завдання для дистанційного навчання
С.143. Впр. 341
Прочитайте і перекажіть текст. Спишіть текст, уставляючи замість питань дієслова з довідки (їх треба змінити за змістом). Підкресліть дієслова простим олівцем двома лініями. Підкресліть однією лінією іменники, з якими зв’язані дієслова
НАПРИКЛАД: Прийшла весна. Подув теплий поривчастий вітер.                                                   

Математика- 3-А клас

Четвер   09.04.2020
Тема: Підсумок теми. Самостійна робота.
Сьогодні перевіримо ваші знання. Виконайте роботу самостійно

1 варіант
1. Розв’язати задачу.
3 набори фарб коштують 72 грн. Скільки коштують 4 таких набори фарб?
2. Розв’язати приклади.
90 : 5 + 72 : 9      314 – 42 : 3
38 : 2 – 4              615 – 180 : 9
72 : 3 – 19            75 : 3 – 2
356 + 58 : 2          432 – 320 : 8
90 : 6 · 4
3. Розв’язати рівняння.
40 · х = 360                   х – 30 = 470
4. Розв’язати задачу.
Робітник обробив 210 деталей за 3 години. Скільки деталей він обробить за 6 годин при тій самій нормі вироблення?

Бажаю успіхів, будьте уважні. Для перевірки свої роботи надішліть на мій Viber

Літературне читання – 3-А клас

Четвер   09.04.2020
Тема: Микола Трублаїні «Омар»
Продовжуємо читати оповідання Миколи Трублаїні «Пустуни на пароплаві». Розділ «Омар»
Працюємо на с. 140-141                                                                        
Перегляньте і уважно послухайте повністю оповідання «Пустуни на пароплаві» на відео



— Знайдіть опис омара.
— Що ви знаєте про цього рака?
Цікаво знати!
Біля берегів Африки, Америки і Європи живуть величезні раки — омари. Європейський омар буває завдовжки до 50 см і масою 11 кг. Американський омар — завдовжки до 60 см, масою до 15 кг. На передній парі ходильних ніг омара знаходяться потужні клешні. Одна з них сильніша — дробляча, інша — ріжуча.
Європейський омар зустрічається в Чорному морі на скелястих і галькових грунтах на глибині 30–80 м. Удень омар ховається серед каменів, а вночі полює на молюсків, черв’яків, креветок та інших морських безхребетних. Зростає він повільно, досягаючи статевої зрілості тільки на шостому році. Самка відкладає (на черевні ніжки) близько 32 тисяч ікринок, з яких через рік виходять личинки, що плавають.
Американський омар мешкає біля берегів Північної Америки.
Омари мають здатність до аутотоміі (самокалічення) і до регенерації. У ве­ликих омарів повна регенерація клішнів відбувається тільки через два роки після їх утрати. Омарів розводять у спеціальних водоймах.

Завдання для дистанційного навчання
Прочитайте вголос , а потім мовчки  частину (с. 140-141)
— Як відбулося «знайомство» Яшки з омаром?
— Чим завершилося їхнє «спілкування» для мавпочки?
— Як поводився Яшка біля омара, що сушився на сонці?
— Поміркуйте над словами боцмана. Як ви їх розумієте?