среда, 8 апреля 2020 г.

Математика- 3-А клас

Середа  08.04.2020
Тема: Знаходження значень числових виробів, що містять кілька арифметичних дій без дужок і з дужками
Сьогодні повторимо і закріпимо вміння знаходити значення числових виразів з дужками і без дужок.
Згадайте, як визначати правильний порядок дій у числових виразах
Перегляньте відео урок (порядок дій у числових виразах)

                     


Працюємо за підручником на с.139-140
№ 934(усно)- Перевірте, чи правильно визначено порядок дій у виразах?
№ 936 – складемо вирази, запишемо їх та обчислимо їх значення
• Різницю чисел 160 і 70 зменш у 30 разів (запиши вираз, познач олівцем порядок дій і обчисли)
(160-70) : 30 =?
• Від суми чисел 58 і 112 відніми різницю чисел 215 і 102(запиши, визнач порядок дій, обчисли стовпчиком)
(58+112) – (215 – 102) = ?
1)        2)…       3)…..
• частку чисел 120 і 40 збільш у 5 разів
120 : 40 ·5 = ?
• 48 зменш на добуток чисел 4 і 3
48 - 4·3 = ?
• Від суми чисел 167 і 234 відніми частку чисел 125 і 25
(167 + 234) – 125 : 25 = ?
1)    167     2) 125:25=5     3)401-5=396
   +234
      401
• Добуток чисел 48 і 2 зменш на різницю чисел110 і 76
48·2 – (110 – 76) = ?
1)    110     2) 48·2=….     3)…..
-76
….

Завдання для дистанційного навчання
С. 140
№ 935 – знайди значення виразів
Пригадай: - запиши вираз в рядок
                   -надпиши олівцем порядок дій
                   -кожну дію запиши і обчисли окремо(як ми писали на уроках)
                   -перенеси остаточну відповідь в рядок
Розв’язати задачу № 939      

Українська мова- 3-А клас

Середа  08.04.2020
Тема: Дієслово як частина мови. Початкова форма дієслова.

Сьогодні починаємо вивчати нову тему «Дієслово»
Згадайте: Дієслово – це самостійна частина мови
                   Що означають дієслова? На які питання відповідають?

Перегляньте відео урок на тему «Дієслово»



С. 140. Впр. 336 – Прочитайте загадку, випишіть дієслова за зразком
                   (що?)голки, голки (що роблять?) стирчать;
                   ….
Вивчити правило 1) Дієслово – це частина мови, яка …
                            2)Початкова форма дієслова (с.141)

Завдання для дистанційного навчання
С.141. Впр. 337
Прочитайте і перекажіть текст. Спишіть текст, підкресліть дієслова простим олівцем двома лініями                                                        


Природознавство – 3-А клас

Середа  08.04.2020
Тема: Які легенди про рослини і тварин склали наші пращури?
Рослини і тварини – багатство Землі. Необхідно зберігати їх різноманітність у природі. Ще у давнину наші пращури уважно спостерігали за незвичною рослиною або поведінкою тварин, складали казки, легенди.
Прочитайте легенди, поміркуйте, що в цих легендах правдиве, а що – вигадане.
Пам'ятай, що всі вони не тільки цікаві й повчальні, а й корисні. Бо містять цінну наукову інформацію.
Перегляньте відеофільм


…Легенда про барвінок
                                                                                              Довідкова інформація
МАТЕРИНСЬКІ СЛЬОЗИ (маргаритки)
Рано навесні, лише зійде сніг, на луках, на пагорбах, понад стежками з’являються маленькі білі квіточки-зірочки. Це стокротки, або маргаритки. У народі їх називають материнські сльози, про них складено таку легенду.
Мала одна вдова трьох красенів синів-козаків. Посунула на Україну татар­ська орда. Попросили сини в матері благословіння, осідлали коней вороних і разом з побратимами поїхали воювати. Люта січ була, але козаки не відсту­пили й з перемогою повернулися в рідні домівки. Але мати не дочекалася своїх синів, бо полягли вони в битві. Боса по білому снігу бігла вдова і тяжко голо­сила за ними. Де впали її сльозинки, там розквітли маленькі квіточки.
ЛЕЛЕКА
Бог дав людині лантух і наказав віднести далеко в ліс та закопати за умови не розв’язувати і не заглядати в нього. Та на півдорозі чоловік не втримався і поцікавився, що ж він несе. Тоді з лантуха вистрибнули жаби, вужі та змії і розповзлися по всьому світові.
Розгніваний Бог перетворив чоловіка на лелеку і звелів ходити по полях та болотах і збирати всяке «гаддя».
Люди вірили, що лелека приносить щастя тій оселі, де він збудував гніздо. Якщо ж хтось зруйнує гніздо, то лелека принесе вогню і спалить хату.
ПРО КРИНИЦЮ-ЖУРАВЛЯ
Пішов одного разу маленький хлопчик до лісу і заблукав. Блукав він довго, із сил вибився і набрів на покинуту криницю. Хотів напитися води, та кри­ниця була глибокою. Сів хлопчик під криницею і заплакав.
А в небі на той час пролітали журавлі. Побачив один журавель хлоп­чика, опустився на землю, нахилив свою довгу шию у криницю і дістав води. Хлопчик водички попив, сил йому додалося, і він зміг знайти дорогу додому. Удома він розповів про чарівного птаха — журавля, що врятував йому життя. Відтоді люди почали виготовляти з деревини журавлів і ставити коло криниці.
СОЛОВЕЙКО
Український народ дуже співучий. Давня легенда розповідає про пташку, пісні якої стали перекладом на пташину мову пісень нашої Батьківщини. Ця пташка — соловей.
Колись давно ця гарна пташка гніздилася в далеких краях і не знала до­роги в Україну. Але солов’ї були дуже співучі, тому літали по всьому світу і збирали пісні всіх народів для місцевого царя. Залетів один соловейко на Україну і сів спочити в якомусь селі.
Зайшло сонечко, і люди гуртом повертали додому. То тут, то там чулися пісні. Пісні були сумними, бо тяжка праця за день забирала багато сил. Тож соловей заспівав і звеселив людей. Забули люди про втому і теж заспівали своєму заморському гостю гарних пісень.
З усіх земель злетілися солов’ї до царського саду, співаючи йому почуті пісні. Але все те було вже знайоме цареві. Аж ось під вікнами заспівав со­ловей з України, і цар здивувався. Таких пісень він ще не чув і велів тому солов’ю співати день і ніч...
Зачудовані солов’ї навесні гуртом полетіли в Україну, щоб слухати наші пісні, перекладати їх на пташину мову і нести в далекі краї. Саме в нас вони висиджують пташенят, щоб від самого народження вони чули найкращі у світі пісні.   

Завдання для дистанційного навчання
С. 137-138, прочитати. Вивчити 1 легеду напам'ять і переказати своїм рідним.

Російська мова – 3-А клас

Середа  08.04.2020
Тема: План текста. Работа над текстом Г. Скребицкого «Лесное эхо»
Сегодня развиваем умение самостоятельно читать, внимательно слушать и составлять высказывания с опорой на план.
С.135. Упр. 412 – прочитать и отгадать загадку
Упр.413 – 414. Прочитать рассказ  «Лесное эхо» (с.135-136). Записать план в тетрадь из упр.413

Завдання для дистанційного навчання
С. 135-136. Упр. 414 (выпишите из текста слова со скобками и поясни их написание)
Помни: дразнится – что делает? (не пишем ь)
              расплакаться – что сделать? (пишем ь)