воскресенье, 12 апреля 2020 г.

Математика- 3-А клас


Тема: Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів
Сьогодні працюємо на с. 141. Повторимо вивчені способи множення і ділення, розв’язування задач
-Виконайте обчислення усно і запиши вирази (с.141, № 944)

Завдання для дистанційного навчання
С. 141, № 951- склади і розв’яжи задачу за таблицею
С.141, № 945 – визнач порядок дій і знайди значення виразу
Пам'ятай: 1)запиши вираз в рядок
                   2)надпиши олівцем порядок дій
                   3)кожну дію запиши і обчисли окремо(як ми писали на уроках)
                   4)додавання і віднімання трицифрових чисел записуй в стовпчик
                   5)перенеси остаточну відповідь в рядок

Літературне читання – 3-А клас


Понеділок  13.04.2020
Тема: Позакласне читання «Бережіть природу!»
Сьогодні ми будемо читати твори про природу і відповідати на питання. І, сподіваюсь, ще більше переконаємось, що ми природі не сусіди, ми — часточка природи, і від знань про неї і береж­ливого ставлення до неї залежить і наше щасливе життя, майбутнє всієї нашої планети Земля.
-Прочитайте оповідання «Квітки» (за Б. Грінченком) та виконайте тестове завдання
                                      КВІТКИ
Стояла зима. Вся земля була вкрита пухким снігом, наче м'яким укривалом, під котре ховались всякі рослини. І справді там було дуже тепло корінцям, травичці і квіточкам, але їм було сумно в темній хатці. Вони ждали весни, щоб любе сонечко послало своє проміння зігнати сніг, зігріти холодну землю і випустити їх хоч і з теплої , але дуже темної хати. Маленькому блакитному дзвіночку було дуже сумно; він почав прислуховуватись , що робиться угорі, йому чувся якийсь гомін. Це бігали по садку діти, грались у сніжки і робили снігову бабу, вони дуже раділи зимі.
-         Послухайте, сестрички! – загукав дзвіночок до других квіток. – Послухайте, який угорі гомін: може прийшла весна?
-         Ох, коли б то скоріш весна! – прошепотіла біленька конвалія, зітхаючи. – Як я люблю дивитися на гарних метеликів і слухати чудові співи пташок. А сонечко! Боже, яке гарне!
-         Страшенно нудно так довго тут сидіти, так би вже хотілось розпустити свою гарну мережану спідничку! – промовив красень тюльпан.
-         Годі вам балакати! – пробурчав старий реп'ях, прокидаючись.  – Хвилини спокою не дасте.
Квітки затихли, коби тільки старий заснув.
-         Як би мені хотілося подивитися, що робиться на землі! – промовив тихесенько оксамитний чорнобривець.
-         - Ой, як я вже скучила за тим сонечком! – сказала маленька польова гвоздика.
-         І чого ви всі так турбуєтесь за тим сонцем? Хіба я гірший від нього? – промовив згорда соняшник. – Ось нехай я тільки вийду на світ. Тоді побачите. Що моє жовте листячко краще від сонячного променя.
-         Ач, як хвалиться! – прошепотіла фіалочка, нахиливши до конвалії свою гарну голівку.
-         А мені здається, -  промовила красива півонія, - що тут є  кращі від тебе, соняшнику, та й не величаються! – І вона з презирством глянула на нього.
Соняшник хотів вже сперечатися, але в цей час знову прокинувся старий реп'ях  і сердито гримнув:
-         Мовчіть, дурні! Ніяк не дадуть заснути. Спіть краще та ждіть; все буде в свій час.
Маленька незабудка здригнулась і міцно притулилась до фіалочки, але не заснула, а все прислухалась до чогось.

Завдання для дистанційного навчання
Виконайте тестове завдання до цього оповідання
ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ
1.    Чому холодної зими корінцям рослин було дуже тепло?
А)тому що земля була вкрита пухким снігом;
Б)тому що зима була теплою.

2. Хто розбудив квіточки своїм гомоном?
А)діти;                         Б) весна.

3.    Чому старому реп’яхові не подобалась розмова, яку вели квіти?
А)він був старий і хотів спокою;         
Б) він не любив весну.

4.    Яка квітка хвалилась, що вона краще за сонечко?
А) соняшник;             Б) ромашка.

5.    Чому раптом затихли всі квіточки?
А)вони засумували;          
Б)Вони чекали, поки засне старий реп'ях.

6.    Якою була найзаповітніша мрія усіх квітів?
А)щоб скоріше прийшла весна;
Б)щоб заснув реп'ях.