вторник, 31 марта 2020 г.

Я У СВІТІ – 3- А клас


Вівторок 31.03.2010
Тема нашого заняття «Славетні українці, їх внесок у світову науку, культуру»
Перегляньте відео та презентації до заданої теми

                                         



Завдання для дистанційного навчання
Перевірте себе, назвіть і розподіліть прізвища видатних українців за категоріями:
1 – письменники і поети України
2 – видатні лікарі та вчені
3 – відомі композитори України
4 – видатні актори, художники та співаки
5 – українські спортсмени сучасності

Російська мова – 3-А клас



Сьогодні вівторок, 31.03.2020
 Мета заняття – познайомитися з народними святами та забавами
Перегляньте відео, пам`ятайте та зберігайте традиції народу


Завдання для дистанційного навчання
С. 129 Упр. 391(устно) – прочитать текст
С.129-130, Упр.393 – прочитать и списать текст

Літературне читання – 3-А клас

Доброго дня, сьогодні вівторок 31.03.2020

Для дистанційного навчання пропоную самостійно опрацювати оповідання Олега Буценя «Зараз» і відповісти на тестові запитання після нього. Відповіді запишіть і надайте на мій Viber

Прочитайте уважно текст.
ЗАРАЗ
Цікавою була Маринка,все їй треба знати.Почує ,наприклад,якесь нове слово—неодмінно спитає,що воно значить.Пояснять їй раз—і запамятає.
         Та трапилось Маринці одне слово,яке вона ніяк не могла втя-
мити.А слово те звичайнісіньке: «зараз».І якби через нього не стався один неприємний випадок,Маринка,мабуть,і досі б його не зрозуміла.
         Прокинулась дівчинка в неділю,сяк-так одягнулась і давай бавитись ляльками.Мама каже їй:
-Ти,доню,спершу ліжко застели,вмийся,а тоді вже грайся.
А Маринка на те:
-Зараз,мамусю,-і знову грається.
І скільки разів не повторювала їй мама,вона все своє: «зараз» та «зараз». «Напевно,не розуміє дочка цього слова»,-подумала мама.
От і каже чоловікові:
-Може,сьогодні поїдемо в зоопарк?Погода чудова.Давно вже там не були.
         Як почула те Маринка,так і закрутилась по кімнаті дзигою.
-Ой,мамочко,як добре ти надумала!Давай швидше снідати і поїдемо
-Зараз.—відказала спокійно мама і пішла до кухні.
         Не сидиться Маринці в кімнаті.
-Мамусю,ми скоро будемо снідати?
-Зараз,доню,-знову відповідає мама.а сама порається біля плити.
         Бігає Маринка з кімнати в кухню,то попросить маму плаття випрасувати,то бант блакитний завязати.А мама на те—«зараз» та «зараз.Прикро стало Маринці,розрюмсалась.
-Чого це ти плачеш?—питає тато.
-Я маму стільки просила,а вона все відповідає,що зараз,і нічого не робить...—І знову хлюпнула носом.
-А я чув,що «зараз»--це «потім».
-Хто ж тобі таке сказав?—дивується Маринка.
-А твоє незастелене ліжко,розкидані ляльки,неприбрані звечора фарби...
         Подивилася навколо Маринка,витерла кулачками сльози і сказала:
-Я,татуню,зараз...зараз усе приберу.
         І швиденько все прибрала.Отак і зрозуміла Маринка те «зараз»
А як тільки зрозуміла,то й мама вже не барилась:посміхаючись,по-
дала снідати.Сніданок видався Маринці надзвичайно смачним.І незабаром усі поїхали в зоопарк.(296 сл.)
Олег Буцень

1.Визнач жанр прочитаного твору.

А       вірш
Б       оповідання
В       міф

2.Чому мама вирішала провчити Маринку?
А       Бо Маринка не випрасувала плаття.
Б       Бо Маринка не хотіла снідати.
В       Бо Маринка не розуміла слова «зараз».

3. Хто головний герой твору О.Буценя «Зараз»?
А       мама
Б       Маринка
В       тато
4.Визнач головну думку твору О.Буценя «Зараз».

А       У кожної Федорки на все свої відмовки.
Б       Роботі ніколи нема кінця.
В       Хто добре працює,тому й щастить.

5.КАЗКА—це...
А       невеликий,найчастіше віршований твір повчального змісту
Б       народний або літературний твір про вигадані,часто чарівні події
В       твір,у якому описано те,чого в житті не буває

6.Поєднай відповідні частини прислівя.

Хто не додержує свого слова,♦       ♦добру славу маєш.
Слів не розкидаєш—                    ♦той сам себе зневажає.
Краще не обіцяти,                         ♦то завтра не зловиш.
Що сьогодні утече,                       ♦як слова не здержати.

7.Поясни значення виразів.
         Не могла втямити—________________________________
         Знати на зубок—_________________________________

Математика- 3-А клас

Доброго дня, сьогодні вівторок 31.03.2020
Тема: Правило ділення числа на добуток двох чисел
Сьогодні розглянемо правило ділення числа на добуток двох чисел типу 48:16 або 48: (8·2)
Пропоную переглянути відео урок з математики за підручником 3 класу



Завдання для дистанційного навчання 
С. 134-135
№ 887, 892 – розписати і обчислити
Розв’язати задачу № 893
Пам'ятайте, щоб поділити число на добуток двох чисел типу 48:(8·2), треба число послідовно поділити на один множник, а потім знайдений результат поділити на другий множник            48:(8·2)=(48:8):2=6:2=3

понедельник, 30 марта 2020 г.

Літературне читання 3 - А клас

Сьогодні 30 .03.2020
Урок позакласного читання на тему "Весна іде,красу несе,і тій красі радіє все"
Опрацювати твори самостійно,намалювати малюнок до твору (за власним вибором)
Василь Сухомлинський "Весняний вітер"( https://mala.storinka.org/%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C-%D1%81%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.html)

О.Копиленко "Весна іде" (https://ukrlit.net/lib/kopilenko/0j090.html)

Є. Шморгун ( оповідання про весну) 

Шморгун Євген

ВЕРБОВІ КОТИКИ
Якось враз потепліло, потепліло, а Горинь набрякла і скинула кригу. Ринула вода берегами, городи затоплює, клекоче, плюскотить, у піняві вся.
Люди з крутогору дивляться — не надивляться: просторінь така, що дух перехоплює. Тільки де-де по заплаві синіють вершечки вільх.
Кроків за кілька від сухої коси визирає з води вербовий кущик. Невеличкий такий, а на ньому — котики. Пухнастенькі, жовтаво-зеленаві. Ніби табунець гусеняток примостився спочити на тонких галузках. І такі вони лагідні та безпомічні! Здається, де вже їм, беззахисним, утриматись на хисткому сідалі серед піняви і клекотіння!
Коли це знайшовся сміливець: роззувся, підкачав холоші, цьоп-цьоп по воді — обламав вербичку. Жодного котика не лишив.
І чомусь раптом здалося, що довкола стало порожньо-порожньо…
ЧИСТОТА
Від старезного моху дубові цямрини зелені, аж темні. Зате джерельний живчик вибрикує, мов молоде козеня. І сусіди — жовтці та осоки — зіп'ялися навшпиньки: заглядають, як він витанцьовує.
— Тату, — запитує Інна, — а хто в криницю воду наливає?
— Із землі, — відповідаю, — сама натікає.
— А чого ж тоді вона не брудна?
Намагаюсь пояснити:
— Усе, що із землі народжується, завжди чисте. Он біля криниці у траві незабудки — бачиш, які голубі?
— Угу… — киває Інна.
А через хвилину вже показує:
— Глянь, сьогодні небо теж із землі народилося…
І криниця, і донька навперебій розсипають свій сміх по некошених травах.
ЛА-ТА-ТА!
По доріжці, по даху, по бузку безлистому: "Ла-та-та! Ла-та-та!"
Дощ.
Перший весняний дощ.
Вийшов на ганок дід Іван — задивився, долоню підставив. Цвірінькають горобці — задоволені.
Травичка біля доріжки вмилась, зазеленіла.
"Ла-та-та! Ла-та-та!"
По доріжці, по даху, по бузку безлистому..
І все довкруг захоплено плеще в долоні: "Ла-та-та!.."
ХТО НАЙПРИМІТНІШИЙ
Тільки-но сонце весняно плюснулось на широкий вигін, що за селом, а мати-й-мачуха вже й затеплила свої жовті ліхтарики. І стала найпримітнішою на вигоні.
Потім кропива, сердито розпихаючи пріле бадиляччя, кущисто погнала вгору. І вже найпримітнішою на вигоні стала вона.
Згодом зазолотіли кульбаби, і всім здалося, що на вигоні тільки вони і ростуть.
А ще потім вибуяв свічкастий коров’як. І було його видно здалеку.
За такими вдатними сусідами куценькому споришеві ніяк і показатися. Та він і не пнеться. Примостився там, де вже інші рости не захотіли, та й кучерявиться тихенько при самій землі.
Але саме до споришу тягнуться влітку корови, обминаючи його квітчастих сусідів. Саме за ним нишпорять вівці і кози. Цю травку-муравку і кури пощипують, і гуси поскубують. А восени поласувати споришевими зернятками-горішками злітаються цілі зграї дикого птаства — від шалапутних горобців до відлюдкуватих тетеруків.
От і розберись, хто найпримітніший на вигоні.
УСІХ ПРИГОЩАЄ
Дятел підлетів до молодого клена: "Тук! Тук! Тук!.."
Не годиться полохати птаху, зайняту своїми пташиними клопотами. І я стою, чекаю, поки вона перелетить на інше дерево.
А дятел не поспішає — продовбав кору і ласує кленовим соком. Бач, який, знає, що кленовий сік не гірший од березового.
Нарешті полетів. Та тієї ж миті де не візьмись два горобці. Вовтузяться біля клена, по черзі п’ють сік, задоволено цьвірінькають — дякують дятлові, що пригостив.
Настала й моя черга. Відламав я галузку, встромив її у дірочку, що дятел продовбав. Сік по галузці кап, кап, кап…
Пробую на язик — солодкий!
Навесні дятел щедрий, усіх пригощає.
ЯБЛУНЯ
Сьогодні йду — а вона зацвіла…
…Як на місці дерев’яної дядькової хати почали зводити з білої цегли великий багатоповерховий дім, яблуня стала всім на заваді. Водії бурчали, що об’їжджати її щоразу треба, кранівники — що незручно через неї переносити піддони, а зі слів виконроба виходило, що яблуня взагалі не дає належного простору для роботи.
Перепадало яблуні від усіх. Могутній грузовик зачепив її бортом і відчахнув гілку. Кран черкнув піддоном по верхівці, і та знівечено обвисла. Виконроб розпорядився вирвати дерево з коренем. Але бульдозерний трос не витримав — тріснув, тільки глибоко в’ївся в стовбур і вирвав кусень кори аж до білого.
У домі вже оселилися новосели. Але за клопотами ні в кого не знаходилося часу підрізати яблуню, замастити рани. Чи, може, здалося людям, що з неї вже все одно нічого не буде.
А вона взяла та й зацвіла. І рясно-прерясно, ніби рожеву хустку пов’язала.
Ось у кого повчитись би щедроти і приязні!
ЧУДНІ
Подумалось: гуси погубили пір’я — а то маргаритки.
По всьому лузі біліють.
Подумалось, чудні ці маргаритки: уже й трава вибуріла, уже сніжинки пролітають, а вони заповзялися цвісти.
Подумалось тоді, пізньої осені…
…Щойно схлинула весняна повінь. Бреду калюжистим лугом до річки, аж зирк — маргаритки… Цвітуть!
Подумалось, чудні ці маргаритки: ще на всій-усій заплаві нічого й не проклюнулось, а вони біліють.
Подумалось, як добре, що в на світі чудні квітки — маргаритки!
ДОБРЕ ДІЛО
Того дня ми стільки всього набачилися! Бо була весна, ліс прибрався, мов на оглядини. Мерехтіло в очах від розмаю квітів, приємно поморочилася голова від запахущого молодого листя, від пташиного пересвисту. У той день трапилася і ця зовсім незначна пригода. Як переходили видолинок, Інну щось шарпнуло за ногу. Глянули — а нога в сильці.
Було сильце із тонкої линви. Років п’ять чи й більше тому якийсь браконьєр поставив його на заячій стежині, примотавши кінцем до дубка. Хтозна, чи потрапило коли в нього необачне звірятко, а от дубкові вийшла від того велика шкода: линва глибоко врізалась у стовбурець і не давала деревцю рости.
Ми трохи поморочилися, але таки розмотали заплуту і пожбурили іржаву линву на дно ярка.
От і вся пригода. Здавалось би, давно пора їй забутися. А Інна ні-ні та й сьогодні ще:
— Пригадуєш, як дубка визволили?
А все тому, що ми тоді не просто провели в лісі хороший весняний день, а зробили хоч маленьке, але добре діло.

воскресенье, 29 марта 2020 г.

Математика 3 - А клас


Доброго дня, сьогодні понеділок 30.03.2020


Продовжуємо вивчати тему
Тема: Ділення на двоцифрове число способом добору
Пропоную уважно переглянути відео урок з математики 3 клас, де пояснюються способи ділення




Пояснення вчителя до розв’язання задачі – 879
ЗАДАЧА       Оля купила 6 коробок фломастерів по 8 грн і 4 коробки фарб по а грн.. Яка вартість покупки?
-          Ми знаємо, що купили 6 к. фл. по ціні 8 грн, а фарб – 4 к. по невизначеній ціні
(а грн.).Вартість покупок невідома, шукаємо.Запишемо короткий запис задачі
Фл. – 6 к. по 8 грн - ? грн.          ? грн
Ф. – 4 к. по а грн. - ? грн
1 крок- шукаємо вартість фломастерів, ціну множимо на кількість 8·6=48(грн.)
2 крок – шукаємо вартість фарб, так саме а·4
Складаємо рішення (вираз)             8·6+а·4
Відповідь: 8·6+а·4 – вартість покупки.
Задача 880
ЗАДАЧА       У парку посадили 2 ряди ялин по 4 у кожному і t рядів сосен по 6 у кожному. Скільки посадили дерев?
-          Одна величина в задачі невизначена, позначена буквою  t. Записуємо короткий запис задачі.
Ялин – 2 р. по 4 д. - ? д.        ? д.
Сосен – t р. по 6 д. - ? д.
-          Знаходимо кількість всіх ялин і сосен, складаємо вираз
1)      4·2=8(д.) – всього ялин;
2)      t  - всього сосен;
3)      4·2+6·t – всього дерев
Якщо  t =4, то 4·2+6·4=32(д.)          Відповідь: 32 дерева посадили.


Завдання для дистанційного навчання

С. 133-134

№ 877, 885 – виконати ділення способом добору

Розв’язати задачу № 884 (за поясненням вчителя)









суббота, 28 марта 2020 г.

Тема Дистанцїйне навчання

Доброго дня, шановні діти і батьки! Закінчуються весняні канікули, сподіваюсь, ви відпочили і всі здорові, виконували всі правила карантину. З понеділка 30 березня продовжуємо дистанційне навчання. На моєму блозі дивіться нові уроки, пояснення і завдання.

                        Графік он- лайн консультацій з батьками

                        Понеділок, середа, п’ятниця  12-00 - 13-00

               Виконані завдання висилайте на Viber . Успіхів і здоров`я !

пятница, 20 марта 2020 г.

Основи здоров`я 3-А клас

Безпека надворі
Навчальний мультфільм для перегляду ( додаю)


Відпочинок на природі
Навчальний мультфільм для перегляду « Правила поведінки в лісі»
Намалювати малюнок « Ми- друзі природи»


Літературне читання- 3-А клас

Читати за підручником оповідання  за Григорієм Тютюнником «Бушля» на с. 134-136.
Прочитати оповідання Всеволода Нестайка ( за вибором).

Природознавство- 3-А клас

Що таке ланцюги живлення? Поділ тварин за способом живлення

Українська мова- 3-А клас

Вивчити відмінки іменників напам’ять



Повторити все про іменник, переглянути відео урок


четверг, 19 марта 2020 г.

Українська мова- 3-А клас

     Розглянути і вивчити родові закінчення прикметників в сполученні з іменниками

Математика- 3-А клас

              « Ділення двоцифрового числа на двоцифрове» способом добору»
                                             за відеороликом 81:27( додаю)

Образотворче мистецтво. 3-А клас

                               Виконати композицію на тему
           « Цікаві події мого життя» ( кольорові олівці, фломастери).

понедельник, 16 марта 2020 г.

Природознавство – 3-А клас


Навчання на період з 17.03.2020 по 20.03.2020


С. 128-129 – ознайомитися з параграфом, вивчити напам’ять термін
 « Що таке ланцюг живлення?», в зошитах виконати завдання на сторінці
« Ланцюги живлення»
С.130-132 – читати статтю підручника, підготувати доповідь на тему
« Рослини Червоної книги України» (про будь-які за вибором)


Літературне читання – 3-А клас


Рекомендації: кожного дня читати 2-3 сторінки улюбленої книги



С. 132-133 – читати оповідання Юрія Старостенка « Хто це такий?», « І трапиться ж таке…»

Математика- 3-А клас


Опрацювати завдання з 17.03 по 20.03.2020

С. 130-133
№ 849 – виконати ділення способом добору
№ 855 – обчислити
Розв’язати задачі № 851, 854, 856

С. 131 – вивчити правило
№ 857 – обчислити кругові приклади
№ 858,864 – обчислити
№ 861,865 – розв’язати задачі

С.132
№ 867 розглянути спосіб ділення (усно)
№ 869 – знайти частку способом добору
№ 870 – розв’язати рівняння
№ 871, 875 – розв’язати задачі

Російська мова – 3-А клас


Опрацювати завдання на період з 17.03 по 202.03.2020


С. 125 Упр. 377(устно)
С.126, Упр.378 – записать правильные сочетания слов
С. 126 – 128, упр. 386 – читать текст по Е. Пермяк
Упр. 389 – списать текст , разделяя его на предложения

Українська мова- 3-А клас


Опрацювати завдання з 17.03.2020 по 20.03.2020

С.131 -135
Впр. 316 – спис., вставити слова з довідки
Впр. 318 – списати, розкриваючи дужки, визначити рід підкреслених іменників і зв’язаних з ними прикметників

С. 134 Впр. 322 – розглянути родові закінчення прикметників (усно), вивчити правила
Впр. 324 – виконати за зразком

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час підготовки як у середніх загальноосвітніх школах і ЗВО, так і в бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів експертів із кількох країн, за відсутності викладача. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.