среда, 29 апреля 2020 г.

Українська мова- 3-А клас


Четвер 30.04.2020
Тема: Дієслова, що виражають завершену і незавершену дію
Повторимо:
— Яка частина мови називається дієсловом?
— Яким членом речення є дієслово?
— З якою частиною мови зв’язані дієслова у реченні?
— Які три часи має дієслово?
— Які дії описують дієслова минулого часу?
— Які дії описують дієслова теперішнього часу?
— Які дії описують дієслова майбутнього часу?
Сьогодні ми працюємо на с. 152-154 і продовжуємо вивчати дієслово.
Перегляньте відео урок


Завдання для дистанційного навчання
С. 153 – вивчити і запам’ятати правило
С.153. Впр. 365. Списати текст.
Підкреслити виділені дієслова двома лініями, олівцем надписати, яку дію вони означають (зав.д) (незав.д).
Памятай:
Незав дія – що робила? Що роблю?...
 Зав. дія – що зробив? Що зроблю?...
Дієслова завершеної дії завжди вживаються з префіксами.

Літературне читання – 3-А клас

Четвер 30.04.2020
Тема: Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово)
Прочитати текст. На окремому листочку відповісти на питання. Роботу (фото) надіслати на мій Вайбер.
Подарунок
         Настала весна. Багато клопотів з′явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали білі шубки, а натомість одягали сірі. Вовки та ведмеді  лише обновлювали старі кожухи.
         Та найбільше метушилися малята. , готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й вирішити , кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.
         Засмучений, сидів у своїй хатинці лише зайчик сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
         На горбочку побачив Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
-         Хто ти? – запитало зайченя.
-         Пролісок, - відказала квіточка, - а чому ти такий засмучений?
-         Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято, а я подарунка ще не мсаю.
Пролісок співчутливо подивився на зайчика й каже:
-         Візьми мене й подаруй своїй мамі…
-          Як же я візьму?! – розгубилося зайченя.  – Тиж тоді не будеш рости.
-         Звісно, не буду, - зітхнув пролісок. – але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
-         Дякую тобі, проліску, - зраділо зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
У день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо загорнене у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки в лапах не було нічого.
Дійшла черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там синіла квітка.
-         Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
-         Дякую тобі, мій любий синочку, - розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
Коли ж усі подарунки було вручено мамам. До лісових мешканців звернувся ведмідь Буркотун:
-         Ми порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров′я, та не забудь маму почастувати.
-         Не забуду! – сказало зайченя й подало кошик з яблуками мамі.
(300 слів)
(За М. Пономаренко)
Тестові завдання
1.До якого жанру належить прочитаний твір?
А)оповідання;
Б)народна казка
В)літературна казка
2.У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
А) Народні казки
Б)Літературні казки
В)Цікава книга природи
3.Хто головні дійові особи твору?
А)зайці, вовки та ведмеді
Б)зайчик Сіра Шубка і пролісок
В)зайчик Сіра Шубка і мама
4.Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
А)Не лінися рано вставати та змолоду більше знати
Б)Життя дано нам всім на добрі справи
В)Мудрим ніхто не родився, а навчився
5.Продовж речення словами із тексту
Як же мені не сумувати?
Завтра_____________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри у порожні клітинки.
□ Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг придумати подарунок для мами.
□ Весняні клопоти звірів і птахів.
□ Розмова з проліском.
□ Головний приз дістався Сірій Шубці.
□ Радість мами-зайчихи.
7.Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3-4 речення.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Математика- 3-А клас


Четвер 30.04.2020
Тема: Повторення та закріплення вивченого про частини (дроби). Розв'язування задач. Самостійна робота
Сьогодні працюємо на с. 157-158.
Повторююємо правила: знаходити число за його частиною (дробом) та частину від числа.
Повторимо:
1)Щоб знайти частину від числа, треба ціле число поділити на знаменник дробу.
2)Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.
Виконайте самостійну роботу і надішліть фото на мій Вайбер
Якщо потрібно, перегляньте попередні відео

Самостійна робота
1.Задача № 1035 – (2 задачі)
До кожної задачі записати коротку умову і розв’язати кожну окремо.
2.Задача № 1038 -  записати коротку умову задачі і розв’язати її
3.Завдання № 1039 – записати рішення , потім накреслити відрізок
НАГАДУЮ: 1см=10мм, 2 см=20 мм

Завдання для дистанційного навчання
Пришліть фото роботи на мій Вайбер


Трудове навчання – 3 – А клас


Четвер 30.04.2020       
Тема: Робота з папером в техніці оригамі. Композиція «Співучі пташки»
Завдання уроку – виготовити композицію із пташками, виконаними в техніці оригамі
Будемо працювати в альбомі «Маленький трудівничок»(урок 9 на с.27, 26)
Необхідні інструменти та матеріали: кольоровий папір, фломастери, коректор, клей ПВА, пензлик для клею, ножиці, простий олівець.
Приступіть до роботи, уважно прочитайте етапи послідовності виготовлення пташки  на с. 27.
Виготов (за бажанням) двох співучих пташок у техніці ори гамі (способом згинання паперу).
Розфарбуй обох пташок, приклей або намалюй очі.
Наклей пташок на малюнок –основу (с.26)
Працюйте старанно і у вас все вийде. Бажаю успіхів і здоров'я!

Образотворче мистецтво – 3 – А клас


Четвер 30.04.2020
Тема: Малювання за власним бажанням на тему «Цікаві події мого життя»
Завдання уроку: виконати багатофігурну композицію на побутову тематику ( на власний вибір)
Приготуйте інструменти (альбом, кольорові олівці, фломастери, гумку, простий олівець)
Намалюйте спочатку простим олівцем.
Розфарбуйте за бажанням (кольоровим олівцями або фарбами).
Контури наводь фломастерами.

вторник, 28 апреля 2020 г.

Природознавство – 3-А клас


Середа 29.04.2020
Тема: Що корисно їсти?
Сьогодні працюємо за підручником на с. 152-154
Дізнаємось про користь їжі, сформуємо правила повноцінного харчування..
— Для того щоб людина могла жити, працювати, а дитячий організм — ще й рости, необхідні поживні речовини. Вони надходять до організму з рослинною і тваринною їжею
 Запам’ятайте! Травлення — це складний процес перетворення їжі на поживні речовини, які засвоюються організмом.
Прочитайте параграф у підручнику на с. 152-154.
Запам′ятайте правила повноцінного харчування (с.153)
Перпегляньте відео урок і назвіть продукти рослинного і тваринного походження




Завдання для дистанційного навчання
Виконай письмово завдання в зошиті
С. 46, завдання 1.2 і 3  - дописати речення, з′єднати стрілочками правильні відповіді та написати власну думку


Українська мова- 3-А клас


Середа 29.04.2020
Тема: Змінювання дієслів за часами
Сьогодні продовжимо вивчати час дієслів.
Працюємо на с. 152
Повторимо:
— Яку частину мови ми вивчаємо?
— Що називає дієслово?
— На які питання відповідає?
- Якого часу бувають дієслова?
 - На які питання відповідають дієслова минулого часу?
- На які питання відповідають дієслова теперішнього часу?
- На які питання відповідають дієслова майбутнього часу?
Перегляньте відео і повторіть правило на с.143 


Завдання для дистанційного навчання
С.152. Впр. 362. Списати текст.
Підкреслити дієслова двома лініями, олівцем надписати їх час.
Правило Щоб визначити час дієслова, треба поставити до нього питання
і подумати, коли відбувалася чи відбувається, чи відбудеться дія.

Російська мова – 3-А клас


Середа 29.04.2020
Тема: Книга. Работа над текстом из «Википедии».
Сегодня работаем на с. 150-152.
Очень важно для каждого человека не только уметь читать, а хорошо и бістро читать, понимать смысл прочитаного пересказывать.
Книги – это хранилище человеческой памяти. Пока мы читаем и храним книги, в которых описывается наша история, культура, традиции, просто интересные и развивающие истории, мы живём и развиваемся.
С.151. Упр. 463 – прочитайте текст упражнения из «Википедии». Узнайте и запомните, какими были первые книги, где хранятся.
Хранилище книг – это библиотека.
Правила поведения в библиотеке
1.В помещении необходимо соблюдать тишину.
2.Войдя в библиотеку, не забывайте говорить вежливые слова.
3.Работать с книгой необходимо чистыми руками.
4.Не приносите еду в библиотеку, не ешьте во время работы с книгой.
5.Не выгибайте книги, не загибайте страницы.      
Вывод: Книга нужна всем, поэтому обращаться с ней нужно бережно.

Завдання для дистанційного навчання
Развивай свою память
С. 150-151. Упр. 460
Выучить стихотворение из упр. 460 наизусть

Математика- 3-А клас


Середа 29.04.2020
Тема: Повторення вивченого про дроби. Задачі на знаходження числа за його частиною та задачі на знаходження частини від числа.
Сьогодні працюємо на с. 156-157.
Продовжуємо вчитися знаходити число за його частиною (дробом) та частину від числа.
Повторимо:
1)Щоб знайти частину від числа, треба ціле число поділити на знаменник дробу.
2)Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.
Попрацюй самостійно і виконай всі завдання для дистанційного навчання
Якщо потрібно, перегляньте попередні відео

 Завдання для дистанційного навчання
С.156-157, № 1025, 1030 -  записати коротку умову задач і розв’язати їх
С.157,  № 1031 – обчислити і записати
Пам'ятай :
1)Щоб знайти частину від числа, треба ціле число поділити на знаменник дробу.
2)Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.
№ 1031 -записуй так:
1/5 від 1 кг, 1000г:5=200г …
1/3=18, 18•3=54 …

понедельник, 27 апреля 2020 г.

Я У СВІТІ – 3- А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Я вивчаю різні країни та народи
Продовжуємо вивчати різні країни світу, культуру, національний одяг, особливості життя та житла різних народів.
Дізнаємось, чим схожі та чим відрізняються народи світу.
НАПРИКЛАД - КИТАЙ
— Великий китайський мур — це воістину дивовижна споруда нашої цивілізації. Загальна довжина Великого китайського муру становить 8851 км і 800 м. Великий китайський мур — найдовша штучна споруда у світі. При укладанні кам’яних блоків муру застосовували клейку рисову кашу з домішкою гашеного вапна. Великий китайський мур — найбільший і найдовший цвинтар у світі. За численними даними, його будівництво коштувало життів понад мільйона осіб. Великий китайський мур було включено до списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО в 1987 р. як одну з найбільших китайських історичних пам’яток. До того ж, це одна з найвідвідуваніших пам’яток у світі — щороку тут бувають близько 40 млн туристів.
— Народи, що населяють нашу планету, мають різні вірування та релігії. У світі є такі основні релігії: християнство, іслам, іудаїзм, індуїзм і буддизм. Вибір релігії — особиста справа кожної людини, і цей вибір треба поважати.
— Більшість країн світу є багатонаціональними. Україна — теж багатонаціональна держава. («Багатонаціональна» (про країну, державу) — яка складається з багатьох націй.)
— Кожен народ має свою культуру, свої звичаї. Як проявити повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів? — Знання культурних цінностей різних народів, національних свят дозволяє глибше пізнати душу народу, краще порозумітися. Народи, які проживають в Україні, повинні вивчати українську культуру. Якщо основою традиції якогось народу є загальнолюдські цінності, то вони сприймаються всіма народами і потребують толерантного ставлення. 
  Працюємо за підручником «Я у світі» 3клас, О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова


— Прочитайте текст на с. 121–125 . Перегляньте відео    






ВИСНОВОК:
Дуже цікаво вивчати особливості життя і побуту, казки та поважати культури різних народів і толерантно ставитися до них.

Російська мова – 3-А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Слова , служащие для связи слов в предложении.
Повторим:
1)Слова для обозначения предметов отвечают на вопросы Кто? Что?
2)Слова для обозначения признаков предметов  отвечают на вопросы Какой? Какая?Какое?Какие? и обозначают признаки предметов
3)Слова для обозначения действий предметов отвечают на вопросы Что делать? Что делали? Что сделают?
егодня мы работаем на с. 148-150
Запомни:
Слова, которые служат для связи слов в предложении (предлоги), всегда пишутся с другими словами раздельно.
НАПРИМЕР: на дереве, под партой, у нас, перед школой, за школой…
С.148. Упр. 452 
Запиши правильно и обведи карандашом предлоги 
(они всегда пишуться раздельно с другими словами)
Под партой, от меня, над берёзой…

Завдання для дистанційного навчання
С. 150. Упр. 459
Слова разлетелись и перемешались. Составь из слов связные предложения.
Напиши заглавие к полученному тексту.
Запиши текст  в тетрадь, карандашом обведи или почеркни предлоги(слова, которые служат для связи слов в предложении.
Помни: предлоги с другими словами пишутся всегда отдельно (не путай приставки
(открывать, налетел, заходить, прочитать…)

Літературне читання – 3-А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»(продовження)
— Сьогодні ми продовжимо роботу над оповіданням Дмитра Чередниченка «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
Перегляньте відео 


Складання характеристики Івасика і дідуся Тарасика.
Добрий
терплячий
Івасик
кмітливий
допитливий
невгамовний
Дід
люблячий
турботливий
дотепний

мудрий
життєрадісний
-         Розкажіть, яким був Івасик?
-         А яким був дід Тарасик?
Робота за ілюстрацією (с.154)
— Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.

Завдання для дистанційного навчання
С. 153-156 - прочитати все оповідання по ролях

Математика- 3-А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
Сьогодні працюємо на с. 156-157.
Продовжуємо вчитися знаходити число за його частиною (дробом)
Повторимо:
Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.
Для повторення перегляньте відео урок

Пояснення до № 1023
1/2=30 хв, 30•2=60 хв=1год
1/3=4 міс, 4•3=12 міс=1 рік
1/4=6 год, 6•4=24 год=1 доба
Попрацюйте самостійно і запишіть в зошит
С.156, № 1024

Завдання для дистанційного навчання
С. 154 – запам’ятати правило
С.156, № 1026 -  записати коротку умову задачі і розв’язати її
С.156-157,  № 1029 – обчислити
Пам'ятай :
Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.

воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Літературне читання – 3-А клас


Понеділок 27.04.2020
Тема: Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
— Сьогодні ми познайомимося із  допитливим хлопчиком. Допо­може нам у цьому відомий український письменник і перекладач Дмитро Ва­сильович Чередниченко.
Перегляньте відео  презентацію


Словникова робота.
Кушир – водяна кропива

Холоша - штанина, частина штанів, яка надягається на одну ногу.

Погуцикав - підстрибував, підскакував

застукаємо                             

Метикують - думають, розмірковують, обдумують
Шугає - швидко пересувається в повітрі

Прочитайте оповідання самостійно на с. 153-155(до слів «А коли риби ходять у школу, то в чому вони зошити носять?»)

Завдання для дистанційного навчання
С. 153-155- прочитати до слів «А коли риби ходять у школу, то в чому вони зошити носять?»)
— Знайдіть і прочитайте опис зовнішності Івасика й дідуся.

Математика- 3-А клас


Понеділок 27.04.2020
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
Сьогодні працюємо на с. 154-155.
Ви вже знаєте правило знаходження частини від числа
Щоб знайти дріб від числа, треба ціле число поділити на знаменник
-         А якщо навпаки, відома частина від цілого числа, а треба знайти ціле число. Частина – це дріб, тоді ціле число буде більше в кілька разів.
Перегляньте відео урок, уважно послухайте, як розв’язуються такі приклади ( № 1015, 1016) і задача № 1017


Правило на с. 154
 (Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину даного дробу помножити на знаменник)
НАПРИКЛАД
С.154, № 1015. Записуємо так
1/3=20, 20•3 =60
1/5=6, 6•5=30
1/7=9, 9•7=63

Завдання для дистанційного навчання
С. 154 – вивчити і запам’ятати правило
С.155, № 1018 -  записати коротку умову задачі і розв’язати її
Було - ?см
Відрізала -1/10=30 см
Залишилося - ? см
С.155, № 1020 – обчислити
Записуйте так:
1/10 =5, 5•10=50…
Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.