П′ятниця 23.04.2021
Тема: Всеволод Нестайко «Шура і Шурко»(продовження)
Задачі уроку: вдосконалювати свої навички свідомого
виразного читання оповідання «Шура і Шурко», вчитися аналізувати прочитане,
висловлювати оцінні судження щодо вчинків дійових осіб
-
Добрий день. Продовжимо сьогодні працювати над змістом оповідання
Всеволода Нестайка «Шура і Шурко».
1. Прочитайте
продовження оповідання на с. 163 і до кінця.
2. Дайте
відповіді на питання.
— Чому Шурко не злюбив Шуру?
— Чому Ольга Борисівна посадила його на
першу парту?
— Чим Шура дратувала Шурка?
— Як хлопчик почав мучити однокласницю?
— Як Шура реагувала на образи?
— Ким мріяла бути Шура?
— Чому Шурко терпіти не міг лікарів?
— Яке прізвисько він придумав Шурі?
— Чому Шурко потрапив до лікарні?
— Як він уперше зустрівся з мамою Шури?
— Яка розмова відбулася між ними?
Прочитайте.
— Чому змінилося його ставлення до
лікарів?
— Хто з’явився наступного дня біля
лікарняного ліжка Шурка?
— Що вона розказала своєму
однокласнику?
— Як Шура наступного разу відвідала
Шурка?
— Чи Шурі і Шурку вдалося
стати справжніми друзями?
3.
Спробуйте дати
характеристику головних героїв
оповідання.
— Подумайте,
які риси характеру притаманні
героям оповідання,
вставте потрібне закінчення та виберіть правильні твердження.
добр... |
||
щир... |
||
запальн... |
||
товариськ... |
||
задирикуват... |
||
недисциплінован... |
||
Шура |
старанн.. |
Шурко |
терпляч... |
||
сором’язлив... |
||
мовчазн... |
||
доброзичлив... |
||
чуйн... |
Завдання для дистанційного
навчання
Перечитайте оповідання
повністю
Попрацюйте над технікою читання.
Прочитайте початки речень та знайдіть і дочитати речення до кінця.
Пронумерувати речення у порядку розвитку подій.
А поруч нього мовчазне... |
(2) |
Відтоді Шурко став називати... |
(4) |
А втім, він сам винен,... |
(1) |
І потихеньку Шурко став... |
(3) |
Другого дня прокинувшись,... |
(5) |
Через два тижні Шурко вперше... |
(7) |
Хлопчик від несподіванки здригнувся... |
(6) |
Комментариев нет:
Отправить комментарий