вторник, 14 апреля 2020 г.

Природознавство – 3-А клас


Середа  15.04.2020
Тема: Перевір свої знання про рослин і тварин
Сьогодні треба виконати тестову роботу за вивченою темою
                            Тестова робота       
1. Що належить до хвойних рослин?
а) Липа;        б) сосна;     в) кульбаба.
2. Орган рослини, який знаходиться в ґрунті, це:
а) квітка; б) лист; в) корінь.
3. Ромашка — це:
а) дерево; б) кущ; в) трав’яниста рослина.
4. Ви знайшли в лісі гриб, але не знаєте, їстівний він чи отруйний.
Як учи­нити?
а) Залишити його на місці;
б) зрізати й узяти із собою;
в) збити ногою.
5.  Що не входить у будову гриба?
а) Шапинка;           б) ніжка;     в) корінь.
6. Тварини розподіляються на групи:
а) дикі і свійські;
б) свої і чужі;
в) свійські і приручені.
7. Основними ознаками птахів є:
а) луска, забарвлення;
б) вміння літати;
в) пір’я, дзьоб, крила.
8. Основними ознаками звірів є:
а) шерсть, вигодовування малят молоком;
б) полювання на інших звірів;
в) чотири лапи.
9. До якої групи належать тварини, у яких 6 ніг?
а) Ракоподібні;
б) павукоподібні;
в) комахи.
10. Яка група тварин — найчисленніша?
а) Комахи;
б) птахи;
в) звірі.
11. Для чого створюють зоопарки? Напиши
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання – за всі правильні завдання (12 балів). Писати на окремому аркуші, підписати роботу. Чекаю відповіді на свій Viber. Бажаю успіхів!

Українська мова- 3-А клас

                                                    Середа   15.04.2020
Тема: Дієслова-антоніми
Сьогодні працюємо на с. 144-146
Згадайте: Дієслово – це самостійна частина мови, яка називає дію предмета.
Дієслова відповідають на питання що робити? Що зробити? Що робить? Що буде робити?
                   Антоніми – це слова, протилежні за значенням.
Перегляньте відео урок


С.144. Впр. 344(письмово).Записати дієслова-антоніми парами
(Що зробити?) заплющити очі - розплющити очі;
(Що робити?) згрібати сніг – розгрібати сніг;
(Що зробили?) відцвіли квіти – зацвіли квіти;
……..
С. 145. Впр. 345(усно). Прочитати текст, назвати дієслова-антоніми парами.

Завдання для дистанційного навчання
С.146. Впр. 347
До записаних дієслів добрати з довідки антоніми. Записати їх парами
НАПРИКЛАД: Гаснути – загоратися…                                                 
Повторити правило   1) Дієслово – це частина мови, яка …
2)Дієслова-антоніми – це слова, протилежні за значенням  

Математика- 3-А клас


Середа  15.04.2020
Тема: Утворення і запис частин. Визначення частин у цілому.
Сьогодні працюємо на с. 145-146. Перегляньте відео урок 

-Згадайте , як записують дріб. Виконайте письмово № 965(с.145)
Після відео запиши в зошит № 966.
С.146, № 966 – 1/2 від 16, 16:2=8…
                            1/8 від 16, 16:8=…

Завдання для дистанційного навчання
С.144, повтори правило      
С.146, № 971 – обчисли двома способами
(60 – 24) : 4 = 36 : 4 = 9
(60 – 24) : 4 = 60:4 – 24:4 = 15 – 6 = 9
….
С. 146, розв’язати задачу № 972

Російська мова – 3-А клас


Середа  15.04.2020
Тема: Изменения слов, обозначающих предметы
Сегодня работаем на с. 138.
Помним, что слова для обозначения предметов отвечают на вопросы Кто? Что?
В нашей речи слова связаны с другими словами по смыслу и изменяют свою форму по вопросам(кому? На чём? Кого? Чего? Чем? Кем? …)
С. 140. Упр. 429 – запишите правильне сочетания слов.
С.141. упр. 431 – прочитай, изменяя слова в скобках (устно)

Завдання для дистанційного навчання
С. 142. Упр. 432 (составьте и запишите предложения, подберите заголовок. Над выделенными словами поставьте вопросы)