понедельник, 16 марта 2020 г.

Природознавство – 3-А клас


Навчання на період з 17.03.2020 по 20.03.2020


С. 128-129 – ознайомитися з параграфом, вивчити напам’ять термін
 « Що таке ланцюг живлення?», в зошитах виконати завдання на сторінці
« Ланцюги живлення»
С.130-132 – читати статтю підручника, підготувати доповідь на тему
« Рослини Червоної книги України» (про будь-які за вибором)


Літературне читання – 3-А клас


Рекомендації: кожного дня читати 2-3 сторінки улюбленої книги



С. 132-133 – читати оповідання Юрія Старостенка « Хто це такий?», « І трапиться ж таке…»

Математика- 3-А клас


Опрацювати завдання з 17.03 по 20.03.2020

С. 130-133
№ 849 – виконати ділення способом добору
№ 855 – обчислити
Розв’язати задачі № 851, 854, 856

С. 131 – вивчити правило
№ 857 – обчислити кругові приклади
№ 858,864 – обчислити
№ 861,865 – розв’язати задачі

С.132
№ 867 розглянути спосіб ділення (усно)
№ 869 – знайти частку способом добору
№ 870 – розв’язати рівняння
№ 871, 875 – розв’язати задачі

Російська мова – 3-А клас


Опрацювати завдання на період з 17.03 по 202.03.2020


С. 125 Упр. 377(устно)
С.126, Упр.378 – записать правильные сочетания слов
С. 126 – 128, упр. 386 – читать текст по Е. Пермяк
Упр. 389 – списать текст , разделяя его на предложения

Українська мова- 3-А клас


Опрацювати завдання з 17.03.2020 по 20.03.2020

С.131 -135
Впр. 316 – спис., вставити слова з довідки
Впр. 318 – списати, розкриваючи дужки, визначити рід підкреслених іменників і зв’язаних з ними прикметників

С. 134 Впр. 322 – розглянути родові закінчення прикметників (усно), вивчити правила
Впр. 324 – виконати за зразком

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час підготовки як у середніх загальноосвітніх школах і ЗВО, так і в бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів експертів із кількох країн, за відсутності викладача. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.