среда, 15 апреля 2020 г.

Українська мова- 3-А клас


Четвер  16.04.2020
Тема: Дієслова-синоніми
Сьогодні працюємо на с. 147
Повторіть:Дієслово – це самостійна частина мови, яка називає дію предмета.
Дієслова відповідають на питання що робити? Що зробити? Що робить? Що буде робити?
                   Антоніми – це слова, протилежні за значенням.
                   Синоніми – це слова, близькі за значенням

Перегляньте попереднє відео 


Завдання для дистанційного навчання
С.147. Впр. 350. Списати текст.
До підкресленого дієслова МЕШКАЛА добрати дієслово-синонім
До виділених слів добрати антоніми. Записати їх парами
НАПРИКЛАД: Приїхала – виїхала…                                                 
Повторити правило   1) Дієслово – це частина мови, яка …
2)Дієслова-антоніми – це слова, …
                                      3) Дієслова-синоніми – це слова, …



Математика- 3-А клас


Четвер  16.04.2020
Тема: Поняття «чисельник», «знаменник». Розв'язування складених задач на 2-4 дії.
Сьогодні працюємо на с. 147-148. Перегляньте відео  і згадайте, що таке дроби, як вони записуються 
        

Вивчи правило: Знаменник дробу показує, на скільки частин поділили ціле.
                            Чисельник дробу показує, скільки таких частин взяли.

-Ознайомтесь з правилом  порівняння дробів (№ 973, 975 – усно)
Висновок: щоб порівняти дроби, треба подивитись на знаменник.
Чим більше знаменник, тим менше дріб (1/10 < 1/4; 1/4 < 1/2)
                   А чим менше знаменник, тим більше дріб (1/2 > 1/7; 1/3 > 1/20)
Розглянемо задачу 981(усно)
У лінійку – 3д по 9 з -? з.       ? з
У клітинку – 3д по 7 з -? з.
Списали - ? з, 1/3 від усіх
Залишилось - ? з.
1)9•3=27(з) – купила в лінійку всього;
2)7•3=21(з) – купила в клітинку всього;
3)27+21=48(з) – купила всього;
4)1/3 від 48, 48:3=16(з) – списали;
5)48-16=32(з)
Відповідь: 32 зошита залишилося.

Завдання для дистанційного навчання
С.147, вивчити  правило     
С.147, № 976 – обчисли способом добору
С. 148, № 980 – порівняй дроби і запиши
С. 148, розв’язати задачу № 978

Трудове навчання – 3 – А клас


Четвер  16.04.2020
Тема: Декорування виробів. Писанка-витинанка
Завдання уроку – виготовити листівку до Великодня . Вирізати писанки в техніці витинанки. Виконати листівку за власним бажанням
Перегляньте відео майстер-клас до теми




Необхідні інструменти та матеріали: кольоровий папір, білий папір, клей ПВА, пензлик для клею, ножиці.
Виберіть листівку, яка вам більше сподобалась. Приступіть до роботи, придумайте малюнок для вирізання,  зробіть писанку-витинанку і наклейте на основу-картон.
Працюйте старанно і у вас все вийде. Бажаю успіхів і здоров'я!


Літературне читання – 3-А клас


Четвер  16.04.2020
Тема: Загадки в природі. Євген Гуцало «Прелюдія весни»
— Сьогодні ми продовжимо вивчення оповідання Євгена Гуцала «Прелюдія весни»
Прегляньте відео урок


— Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
— Можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.

Завдання для дистанційного навчання
С. 142-145- прочитати оповідання вголос виразно, передаючи настрій очікування весни


Образотворче мистецтво – 3 – А клас


Сьогодні четвер 16.04.2020
Тема: Натюрморт. Пасхальний кошик (олівці, фарби, фломастери)
Завдання уроку: навчитись малювати натюрморт (малювання з натури)
Перегляньте відео




Приготуйте інструменти (альбом, кольорові олівці, фломастери, гумку, простий олівець, якщо бажаєте - фарби).
Уважно подивіться на техніку малювання.
Намалюйте спочатку простим олівцем.
Розфарбуйте за бажанням (кольоровим олівцями або фарбами).
Контури наводь фломастерами.