воскресенье, 3 мая 2020 г.

Літературне читання – 3-А клас


Понеділок 04.05.2020
Тема: Олег Буцень «Айстри»
— Сьогодні ми ознайомимось з оповіданням українського письменника Олега Буценя «Айстри».
Перегляньте відео

Біографічна довідка
— Олег Буцень народився 1923 р. в Києві. Дитинство його пройшло у веселих розвагах і цікавих походах. Хлопчик захоплювався моделю­ванням літаків, робив радіоприймачі, любив малювати і, звісно, зачитувався книжками. Але почалася війна й усі мрії дитинства змінилися на шинель і гвинтівку. Після закінчення Тбіліського авіаційного училища юнак воював на фронтах Вітчизняної війни аж до Дня Перемоги. Після війни закінчив Київський університет і працював учителем української мови і літератури в Бережанському педагогічному училищі на Тернопільщині. Олег Буцень ще з дитинства писав вірші. Постійні зустрічі з дитячою аудиторією спонукали його писати для дітей. Це були здебільшого оповідання і казки.
Прочитайте виразно оповідання (с.157)
Цікаво знати!
Айстри — назва їх перекладається з давньогрецького слова asteros — зірка. Давня легенда говорить про те, що айстра виросла з порошинки, що впала із зірки. Існує повір’я: якщо вночі стати серед айстр і дуже сильно прислу­хатися, то можна почути дуже тихий і ледь вловимий перегук — так айстри спілкуються зі своїми сестрами-зірками. До Європи айстра приїхала з Китаю у 1728 р. У Франції її назвали «Царицею маргариток».
Айстри
Опівночі айстри в саду розцвіли...
Умились росою, вінки одягли,
І стали рожевого ранку чекать.
І в райдугу барвів життя убирать...
І марили айстри в розкішнім півсні
Про трави шовкові, по сонячні дні,
І в мріях ввижалась їм казка ясна,
Де квіти не в’януть, де вічна весна...
Так марили айстри в саду восени,
Так марили айстри і ждали весни...
А ранок стрівав їх холодним дощем,
І плакав десь вітер в саду за кущем.
О.Олесь
                                                   
Завдання для дистанційного навчання
С. 157 - прочитати  оповідання по ролях

Математика - 3-А клас


Понеділок 04.05.2020
Тема: Повторення та закріплення вивченого. Розв'язування задач.
Сьогодні працюємо на с. 158-159.
Повторіть трицифрові числа, виконайте усно (с. 159, № 1, 3, 4)
Повторіть одиниці вимірювання довжини

Завдання для дистанційного навчання
С. 159, № 5- перевести їх до однакових величин і порівняти
С. 159, № 6 – знайти периметр прямокутника за формулою (Р=а•2 + в•2)
а - довжина, в – ширина. Спочатку знайди невідому ширину, а потім периметр
а=10см, в-?, на 1 см <
Р-?
С.158, № 1036 – записати коротку умову задачі і розв’язати її