воскресенье, 25 апреля 2021 г.

Математика - 4-А клас

 Понеділок  26.04.2021

Тема: Множення  двоцифрових чисел на двоцифрові. 

-         Сьогодні працюємо за підручником на с. 147-148.

- Повторіть спосіб письмового множення стовпчиком, перегляньте відео

- В робочому зошиті запишіть дату і розв’язання двох задач по відео

 

Завдання для дистанційного навчання

С.147, № 923 – обчислити приклади в стовпчик

С.148, № 927 – обчислити великі  приклади так, як ми працюємо в класі

Літературне читання – 4-А клас

 Понеділок   26.04.2021

Тема: Марія Чумарна «Казка про друга»

Задачі уроку: дізнатися про життєвий і творчий шлях Марії Чумарної, озна­йомитися з її твором «Казка про друга»; визначати головну думку твору, порівнювати вчинки і поведінку персонажів; читати виразно, свідомо та правильно

— Сьогодні ми продовжимо розмову про дружбу...

Дерево міцне корінням, а людина — друзями.

Без вірного друга велика туга.

Сьогодні прочитайте оповідання Марії Чумарної «Казка про друга».

1. Біографічна довідка


2. Словникова робота

— Знайдіть до слова пару з їх лексичним значенням.

Нудьгую

пов’язаний з космосом

Космічний

учні одного класу

Фотопристрої

сумую

Однокласники

небесне тіло

Комп’ютер

прилади для фотографування

Планета

електронна обчислювальна машина

3. Слухання оповідання (аудіо запис)


4. Самостійна читання. Опрацювання першої частини казки

- Дайте відповіді на запитання

— Від чийого імені ведеться розповідь у казці?

— Про що розмірковує хлопчик?

— Кого він називає своїм другом?

— Знайдіть опис Компутика.

— Куди потрапив герой разом з Компутиком?

— Як ви вважаєте, чому планета має таку назву?

— Якими були місцеві жителі?

— Що відчув хлопчик, сидячи на горі?

— Про кого він постійно думав?

5. Опрацювання другої частини казки

— Що трапилося з екраном?

— Як змінилося небо?

— Що хлопчик побачив високо вгорі?

— Чому йому вдалося впізнати нашу планету?

— Про кого знову згадав хлопчик?

— Від кого сподівався отримати допомогу хлопчик?

— Що розповідав хлопчикові невидимий голос?

— Знайдіть і прочитайте роздуми хлопчика про своє відношення до Сашка.

— Що він зрозумів?

Завдання для дистанційного навчання

С. 166-170, прочитати казку

Закінчіть речення: «Справжній друг — той, хто...».

Українська мова - 4-А клас

 Понеділок  26.04.2021

Тема: Дієслова на –ся (-сь)

Задачі уроку: вчитися правильно вимовляти і писати дієсліва на -ся (-сь); утворювати і пояснювати (за зразком) значення дієслів на -ся (-сь), уживати їх під час побудови речень, у своєму мовленні

— Сьогодні дізнайтеся про літературну вимову і правопис дієслів на -ся (-сь).

1. Спостереження за мовним матеріалом

Передивись відео урок

— У дієсловах 2-ї особи однини -шся вимовляється як [с’:а].

- У дієсловах 3-ї особи однини і множини -ться вимовляється як [ц’:а].

2. Складання опорної таблиці

Правильно

вимовляй:

пиши:

сміє[с’:а]

смієшся

сміє[ц’:а]

сміється

підписує[ц’:а]

підписується

вча[ц’:а]

вчаться

3. Робота в зошитах

В робочих зошитах запишіть дату і виконайте завдання

1)Прочитайте і відгадайте загадки.

2)Допишіть пропущені букви.

3)Запишіть загадки в зошит, підкресліть дієслова на -ся

1) Вийшла пані в золотім жупані. Хто на неї подиви..я, той слізьми заллє..я. 2) Признавайся, як ти зве..я, що на зиму, на холодну без одежі зостає..я. 3) Чого ти став та диви..я. Зірви мене — поживи..я. 4) У лісі вирі­зана, гладенько витесана. Співає, заливає..я. Як називає..я?

Відгадки: 1) Сонце. 2) Дерево. 3) Горіх. 4) Сопілка.

Завдання для дистанційного навчання

С. 161. Впр. 316