понедельник, 20 апреля 2020 г.

Російська мова – 3-А клас


Вівторок 21.04.2020
Тема: Слова для обозначения признаков
Помним, что слова для обозначения предметов отвечают на вопросы Кто? Что?
Работа над загадками
— К словам-отгадкам поставьте вопрос кто? или что? (устно)
1)В огороде вырастаю, а когда я созреваю,
Варят из меня томат, в щи кладут и так едят. (Помидор)
2)Летом бродит без дороги между сосен и берёз,
А зимой он спит в берлоге, от мороза прячет нос. (Медведь)
3)Не артист, а голосист, не ездок, а шпоры у ног.
Утром рано встаёт, детей в школу зовёт. (Петух)
4)Что копали из земли, жарили, варили?
Что в золе мы испекли, ели да хвалили? (Картофель)
5)Его весной и летом мы видели одетым,
А осенью с бедняжки сорвали все рубашки. (Дерево)
6)С хозяином дружит, дом сторожит.
Живёт под крылечком, а хвостик — колечком. (Собака)

егодня мы повторим и расширим знания по теме «Слова, обозначающие признаки». Работаем на с. 143
Запомни: Слова для обозначения признаков предметов (укр. мовою – прикметники) отвечают на вопросы Какой? Какая?Какое?Какие? и обозначают признаки предметов
С. 143. Упр. 436 –составьте сочетания слов, подбирая с помощью вопросов слова из пра­вого и левого столбиков. Запишите словосочетания по образцу в тетрадь

Завдання для дистанційного навчання
С. 143. Упр. 438 (спишите текст, вставляя слова из справки.
Вставьте пропущенные буквы и раскройте скобки.
Подчеркните волнистой линией слова, обознача­ющие признак)

Я У СВІТІ – 3- А клас


Вівторок 21.04.2020
Тема: Такі різні й такі схожі країни та народи
Дізнаємось, чим схожі та чим відрізняються народи світу.
— Крім даних від природи, біологічних ознак, люди відрізняються й суспільними рисами, тобто такими, що сформувалися у зв’язку із життям на певній території серед інших людей.
Населення Землі сягнуло семи мільярдів. Вчені розподілили людей на раси. У представників різних рас різні обличчя, колір шкіри, статура. Так сталося тому, що люди мешкають в різних кліматичних умовах, на різних територіях, розмовляють на різних мовах. У світі налічується майже сто тисяч мов.
 Працюємо за підручником «Я у світі» 3клас, О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова
— Прочитайте текст на с. 115–116 . Перегляньте відео
           



— Хочете про народ знати — маєте його казку прочитати. Ознайомтеся із
шотландською народною казкою «Лисиця і Яструб».


-         Про кого в ній ідеться?
— Які поради дав Яструб Лисиці?
— Чого навчила вас ця казка?

Завдання для дистанційного навчання
— Розгляньте малюнки  на с. 119. Назвіть героїв казок.
Посиланя на підручник Я у світі 3 клас, О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова…

Математика- 3-А клас


Вівторок 21.04.2020
Тема: Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування задач на 2-4 дії.
Сьогодні працюємо на с. 149-150. Перегляньте відео, порівняйте і запишіть дроби (№ 986) 


Правило: Знаменник дробу показує, на скільки частин поділили ціле.
                            Чисельник дробу показує, скільки таких частин взяли.
 Висновок: щоб порівняти дроби, треба подивитись на знаменник.
Чим більше знаменник, тим менше дріб (1/10 < 1/4; 1/4 < 1/2)
                   А чим менше знаменник, тим більше дріб (1/2 > 1/7; 1/3 > 1/20)

Завдання для дистанційного навчання
С.149, вивчити  правило про коло
С.150, № 992
С. 150, № 991 – за допомогою циркуля накресли коло і круг
С. 150, розв’язати задачу № 993

Літературне читання – 3-А клас


Вівторок 21.04.2020
Тема: Юрій Збанацький «Лелеки»(продовження)
— Сьогодні ми продовжимо читати оповідання Юрія Збанацького «Лелеки». Прочитаємо другу частину оповідання «Лелеки»
Перегляньте відео 

Словникова робота.
— Прочитайте тлумачення слів.
Притьмом-дуже швидко,поспіхом

Глитало - жадібно, квапливо ковтало

Ірій - теплі, південні краї, куди       відлітають на зиму перелітні птахи

Марно - даремно, не досягнувши мети


Завдання для дистанційного навчання
С. 147-149- прочитати оповідання вголос від  слів «Ніяк не могло зважитися злетіти вгору» і до кінця на с. 149
С. 149 – відповідати на питання після тексту