Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ
тексту
-Добрий день, вітаю
всіх з посмішкою. Сьогодні на уроці ви зможете написати текст за двома
варіантами (на вибір)
1 варіант
1)Перегляньте відео урок
2)Напишіть в робочому зошиті з української мови стислий переказ твору
«Усмішка» за рекомендаціями відео уроку (ви можете будь-коли зупинити відео,
повторити і подумати над завданням)
3)Прочитайте і перевірте помилки
самостійно
2 варіант
1)Прочитайте текст «Ціна усмішки».
Ціна усмішки
Усмішка нічого не коштує, але
багато дає. Усмішка збагачує тих, хто її отримує, не збіднюючи при цьому тих,
хто нею обдаровує. Усмішка триває мить, але в пам' яті залишається інколи
назавжди. Ніхто не є багатий настільки, щоб обійтися без усмішки. Усмішка
створює щастя в домі, породжує атмосферу доброзичливості в ділових взаємостосунках
і служить паролем для друзів. Усмішка – відпочинок для втомлених, денне світло
для тих, хто занепав духом, сонячний промінь для сумних.
2)Удоскональте його, уникаючи повторів.
3)Повторно прочитайте удосконалений текст.
4)Запишіть текст в робочий зошит, перевірте помилки самостійно.
Виконання роботи є обов’язковим для всіх учнів, варіант
вибирайте за бажанням. Чекаю фото роботи не пізніше 20.04.2021
Тема: Урок позакласного читання . Школа добрих учинків
(за творами В.О. Сухомлинського)
-Вітаю вас всіх,
посміхніться. Бажаю вам здоров' я, теплих стосунків і добрих учинків. Щира
усмішка, добре слово і хоча б краплиночка тепла мають дуже велику силу. І на
сьогоднішньому уроці вони допоможуть нам пройти дорогою добра за мудрими
творами В. Сухомлинського.
Біографічна довідка
— Василь Олександрович Сухомлинський
народився у 1918 році у селі Василівка на Кіровоградщині в бідній селянській
родині. У сім’ї, крім Василя, було ще троє дітей. Усі четверо, коли виросли,
стали вчителями. Василь з сімнадцяти років став учителем і залишився ним до
кінця життя. Тридцять два роки він вів свій педагогічний щоденник, а потім його
роздуми у щоденнику ставали книгами. Для наймолодших він написав понад 1500
казок, новел і легенд, і ми їх читаємо залюбки.
Виставка книг В. О. Сухомлинського
В. О. Сухомлинський .Книжка «Гаряча
квітка».
До книжки ввійшли невеликі оповідання
видатного педагога і письменника В. О. Сухомлинського, про те, як діти
відкривають для себе навколишній світ, про взаємини між дітьми, про доброту та
чуйність, а також повчальні казки про природу.
В. О. Сухомлинський «Вогнегривий коник».
Ця книга — збірка мудрих і повчальних
казок, оповідань, притч, новел, написаних для дітей і дорослих великим
українським педагогом і письменником Василем Сухомлинським. Кожна казка, кожне
оповідання розповідають читачам про неповторну красу природи, магічну силу
доброти і чуйності у взаєминах між людьми, пробуджують у нас бажання захистити
слабшого, допомогти старшим.
В. О. Сухомлинський «Казки школи під голубим
небом».
У цій збірці зібрані казки, притчі, оповідання В. О.
Сухомлинського. Кожна казка, кожне оповідання розповідають читачам про
неповторну красу природи, магічну силу доброти і чуйності у взаєминах між
людьми, пробуджують у нас бажання захистити слабшого, допомогти старшим.
Прослухайте аудіозаписи
Добре слово. Василь
Сухомлинський. Аудіоказка
Василь
Сухомлинський-Красиві слова та красиве діло
Дивний мисливець. В.О. Сухомлинський.
Завдання для дистанційного
навчання
На окремому листочку відповісти на питання. Писати номер завдання і правильний варіант
буквою, а поруч написати словами.
Виконання роботи є обовязковим для всіх учнів. Чекаю на фото робіт не
пізніше 19.04.2021. Роботу (фото) надіслати на мій Вайбер.
Тестова робота на повторення за розділом « Літературні
казки зарубіжних письменників»Всього – 12 балів
1.Як
звали царя з казки Олександра Пушкіна?
а) Дадон
б) Соломон
в) Салтан
2. Де цар Салтан побачив 33 богатирі?
а) у морі;
б) біля брами городської;
в) біля стін фортеці.
3. У якій країні
жив Ганс Крістіан Андерсен?
а) у Росії
б) в
Італії
в) у
Данії
4. Де
сиділа качка, висиджуючи каченят?
а) під величезними лопухами;
б) під старою грушею;
в) під сараєм.
5. Про кого з персонажів казки «Гидке каченя» автор говорить :
прекрасні, чудові, величні?
а) іспанські качки
б) індики
в) лебеді
6. Хто написав
казку «Дорога, що нікуди не вела»?
а) Олександр Пушкін
б) Джанні Родарі
в) Ганс Крістіан Андерсен
7. Яке ім' я
головного героя цієї казки?
а) Мартіно
б) Марчелло
в) Джузеппе
8. Де стояла прекрасна сеньйора, коли зустрічала Мартіно?
а) на балконі;
б) на ґанку;
в) у дворі.
9. У якій казці
одним з героїв був пес?
а) «Казка про царя Салтана…»
б) «Дорога, що нікуди не вела»
в) «Гидке каченя»
10. З якої казки
це речення «А навстріч- княгиня-диво: місяць у косі блищить, а на чолі зоря
горить…»?
а)
«Дорога, що нікуди не вела»
б)
«Казка про царя Салтана…»
в)
«Гидке каченя»
11. Скільки разів Мартіно змушений був повторювати односельчанам розповідь
про свою пригоду?
а) 20;
б) 50;
в) 100.
12. Звідки випливли три прекрасні білі лебеді?
а) З річки;
б) із-за кущів;
в) з кущів осоки.
Можна роботу роздрукувати, а можна написати від руки .
Бажаю успіху, дякую!