среда, 29 апреля 2020 г.

Українська мова- 3-А клас


Четвер 30.04.2020
Тема: Дієслова, що виражають завершену і незавершену дію
Повторимо:
— Яка частина мови називається дієсловом?
— Яким членом речення є дієслово?
— З якою частиною мови зв’язані дієслова у реченні?
— Які три часи має дієслово?
— Які дії описують дієслова минулого часу?
— Які дії описують дієслова теперішнього часу?
— Які дії описують дієслова майбутнього часу?
Сьогодні ми працюємо на с. 152-154 і продовжуємо вивчати дієслово.
Перегляньте відео урок


Завдання для дистанційного навчання
С. 153 – вивчити і запам’ятати правило
С.153. Впр. 365. Списати текст.
Підкреслити виділені дієслова двома лініями, олівцем надписати, яку дію вони означають (зав.д) (незав.д).
Памятай:
Незав дія – що робила? Що роблю?...
 Зав. дія – що зробив? Що зроблю?...
Дієслова завершеної дії завжди вживаються з префіксами.

Літературне читання – 3-А клас

Четвер 30.04.2020
Тема: Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово)
Прочитати текст. На окремому листочку відповісти на питання. Роботу (фото) надіслати на мій Вайбер.
Подарунок
         Настала весна. Багато клопотів з′явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали білі шубки, а натомість одягали сірі. Вовки та ведмеді  лише обновлювали старі кожухи.
         Та найбільше метушилися малята. , готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й вирішити , кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.
         Засмучений, сидів у своїй хатинці лише зайчик сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
         На горбочку побачив Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
-         Хто ти? – запитало зайченя.
-         Пролісок, - відказала квіточка, - а чому ти такий засмучений?
-         Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято, а я подарунка ще не мсаю.
Пролісок співчутливо подивився на зайчика й каже:
-         Візьми мене й подаруй своїй мамі…
-          Як же я візьму?! – розгубилося зайченя.  – Тиж тоді не будеш рости.
-         Звісно, не буду, - зітхнув пролісок. – але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
-         Дякую тобі, проліску, - зраділо зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
У день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо загорнене у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки в лапах не було нічого.
Дійшла черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там синіла квітка.
-         Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
-         Дякую тобі, мій любий синочку, - розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
Коли ж усі подарунки було вручено мамам. До лісових мешканців звернувся ведмідь Буркотун:
-         Ми порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров′я, та не забудь маму почастувати.
-         Не забуду! – сказало зайченя й подало кошик з яблуками мамі.
(300 слів)
(За М. Пономаренко)
Тестові завдання
1.До якого жанру належить прочитаний твір?
А)оповідання;
Б)народна казка
В)літературна казка
2.У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
А) Народні казки
Б)Літературні казки
В)Цікава книга природи
3.Хто головні дійові особи твору?
А)зайці, вовки та ведмеді
Б)зайчик Сіра Шубка і пролісок
В)зайчик Сіра Шубка і мама
4.Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
А)Не лінися рано вставати та змолоду більше знати
Б)Життя дано нам всім на добрі справи
В)Мудрим ніхто не родився, а навчився
5.Продовж речення словами із тексту
Як же мені не сумувати?
Завтра_____________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри у порожні клітинки.
□ Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг придумати подарунок для мами.
□ Весняні клопоти звірів і птахів.
□ Розмова з проліском.
□ Головний приз дістався Сірій Шубці.
□ Радість мами-зайчихи.
7.Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3-4 речення.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Математика- 3-А клас


Четвер 30.04.2020
Тема: Повторення та закріплення вивченого про частини (дроби). Розв'язування задач. Самостійна робота
Сьогодні працюємо на с. 157-158.
Повторююємо правила: знаходити число за його частиною (дробом) та частину від числа.
Повторимо:
1)Щоб знайти частину від числа, треба ціле число поділити на знаменник дробу.
2)Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.
Виконайте самостійну роботу і надішліть фото на мій Вайбер
Якщо потрібно, перегляньте попередні відео

Самостійна робота
1.Задача № 1035 – (2 задачі)
До кожної задачі записати коротку умову і розв’язати кожну окремо.
2.Задача № 1038 -  записати коротку умову задачі і розв’язати її
3.Завдання № 1039 – записати рішення , потім накреслити відрізок
НАГАДУЮ: 1см=10мм, 2 см=20 мм

Завдання для дистанційного навчання
Пришліть фото роботи на мій Вайбер


Трудове навчання – 3 – А клас


Четвер 30.04.2020       
Тема: Робота з папером в техніці оригамі. Композиція «Співучі пташки»
Завдання уроку – виготовити композицію із пташками, виконаними в техніці оригамі
Будемо працювати в альбомі «Маленький трудівничок»(урок 9 на с.27, 26)
Необхідні інструменти та матеріали: кольоровий папір, фломастери, коректор, клей ПВА, пензлик для клею, ножиці, простий олівець.
Приступіть до роботи, уважно прочитайте етапи послідовності виготовлення пташки  на с. 27.
Виготов (за бажанням) двох співучих пташок у техніці ори гамі (способом згинання паперу).
Розфарбуй обох пташок, приклей або намалюй очі.
Наклей пташок на малюнок –основу (с.26)
Працюйте старанно і у вас все вийде. Бажаю успіхів і здоров'я!

Образотворче мистецтво – 3 – А клас


Четвер 30.04.2020
Тема: Малювання за власним бажанням на тему «Цікаві події мого життя»
Завдання уроку: виконати багатофігурну композицію на побутову тематику ( на власний вибір)
Приготуйте інструменти (альбом, кольорові олівці, фломастери, гумку, простий олівець)
Намалюйте спочатку простим олівцем.
Розфарбуйте за бажанням (кольоровим олівцями або фарбами).
Контури наводь фломастерами.