понедельник, 27 апреля 2020 г.

Я У СВІТІ – 3- А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Я вивчаю різні країни та народи
Продовжуємо вивчати різні країни світу, культуру, національний одяг, особливості життя та житла різних народів.
Дізнаємось, чим схожі та чим відрізняються народи світу.
НАПРИКЛАД - КИТАЙ
— Великий китайський мур — це воістину дивовижна споруда нашої цивілізації. Загальна довжина Великого китайського муру становить 8851 км і 800 м. Великий китайський мур — найдовша штучна споруда у світі. При укладанні кам’яних блоків муру застосовували клейку рисову кашу з домішкою гашеного вапна. Великий китайський мур — найбільший і найдовший цвинтар у світі. За численними даними, його будівництво коштувало життів понад мільйона осіб. Великий китайський мур було включено до списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО в 1987 р. як одну з найбільших китайських історичних пам’яток. До того ж, це одна з найвідвідуваніших пам’яток у світі — щороку тут бувають близько 40 млн туристів.
— Народи, що населяють нашу планету, мають різні вірування та релігії. У світі є такі основні релігії: християнство, іслам, іудаїзм, індуїзм і буддизм. Вибір релігії — особиста справа кожної людини, і цей вибір треба поважати.
— Більшість країн світу є багатонаціональними. Україна — теж багатонаціональна держава. («Багатонаціональна» (про країну, державу) — яка складається з багатьох націй.)
— Кожен народ має свою культуру, свої звичаї. Як проявити повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів? — Знання культурних цінностей різних народів, національних свят дозволяє глибше пізнати душу народу, краще порозумітися. Народи, які проживають в Україні, повинні вивчати українську культуру. Якщо основою традиції якогось народу є загальнолюдські цінності, то вони сприймаються всіма народами і потребують толерантного ставлення. 
  Працюємо за підручником «Я у світі» 3клас, О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова


— Прочитайте текст на с. 121–125 . Перегляньте відео    






ВИСНОВОК:
Дуже цікаво вивчати особливості життя і побуту, казки та поважати культури різних народів і толерантно ставитися до них.

Російська мова – 3-А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Слова , служащие для связи слов в предложении.
Повторим:
1)Слова для обозначения предметов отвечают на вопросы Кто? Что?
2)Слова для обозначения признаков предметов  отвечают на вопросы Какой? Какая?Какое?Какие? и обозначают признаки предметов
3)Слова для обозначения действий предметов отвечают на вопросы Что делать? Что делали? Что сделают?
егодня мы работаем на с. 148-150
Запомни:
Слова, которые служат для связи слов в предложении (предлоги), всегда пишутся с другими словами раздельно.
НАПРИМЕР: на дереве, под партой, у нас, перед школой, за школой…
С.148. Упр. 452 
Запиши правильно и обведи карандашом предлоги 
(они всегда пишуться раздельно с другими словами)
Под партой, от меня, над берёзой…

Завдання для дистанційного навчання
С. 150. Упр. 459
Слова разлетелись и перемешались. Составь из слов связные предложения.
Напиши заглавие к полученному тексту.
Запиши текст  в тетрадь, карандашом обведи или почеркни предлоги(слова, которые служат для связи слов в предложении.
Помни: предлоги с другими словами пишутся всегда отдельно (не путай приставки
(открывать, налетел, заходить, прочитать…)

Літературне читання – 3-А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»(продовження)
— Сьогодні ми продовжимо роботу над оповіданням Дмитра Чередниченка «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
Перегляньте відео 


Складання характеристики Івасика і дідуся Тарасика.
Добрий
терплячий
Івасик
кмітливий
допитливий
невгамовний
Дід
люблячий
турботливий
дотепний

мудрий
життєрадісний
-         Розкажіть, яким був Івасик?
-         А яким був дід Тарасик?
Робота за ілюстрацією (с.154)
— Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.

Завдання для дистанційного навчання
С. 153-156 - прочитати все оповідання по ролях

Математика- 3-А клас


Вівторок 28.04.2020
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
Сьогодні працюємо на с. 156-157.
Продовжуємо вчитися знаходити число за його частиною (дробом)
Повторимо:
Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.
Для повторення перегляньте відео урок

Пояснення до № 1023
1/2=30 хв, 30•2=60 хв=1год
1/3=4 міс, 4•3=12 міс=1 рік
1/4=6 год, 6•4=24 год=1 доба
Попрацюйте самостійно і запишіть в зошит
С.156, № 1024

Завдання для дистанційного навчання
С. 154 – запам’ятати правило
С.156, № 1026 -  записати коротку умову задачі і розв’язати її
С.156-157,  № 1029 – обчислити
Пам'ятай :
Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданого дробу(частини) помножити на знаменник дробу.