четверг, 7 мая 2020 г.

Основи здоров'я – 3 –А клас


П'ятниця 08.05.2020
Тема: Самооцінка. Визначення рис власного характеру (практичні вправи).
Згадайте:
Самооцінка – це те , як люди оцінюють себе.
 Є самооцінка занижена (коли людина вважає себе гіршою за інших) та реалістична (коли людина ставиться до себе так само добре, як і до інших)
Перегляньте відео урок


Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку
— Уявіть магазин, де ви можете обміняти одну рису свого характеру на
іншу. По черзі скажіть, що ви хотіли б віддати, а що замість цього придбати
в такому магазині.
Запам’ятайте! Виховуйте у собі риси характеру, які зміцнюють здоров’я:
працьовитість, чуйність, щирість, чесність.
Практичні вправи та поради
1. Вправа «Мій портрет у променях сонця»
— На аркушах паперу намалюйте сонце. У центрі сонячного кола напишіть своє ім’я. Потім уздовж променів напишіть власні позитивні риси характеру (наприклад, скромність, турботливість, наполегливість, доброзичливість, відповідальність тощо). Визначте риси, які б ви хотіли удосконалювати в собі самому.
Поміркуйте, яким шляхом це можна зробити.
2. Вправа «Риси характеру»
— Протягом 5 хв напишіть якнайбільше рис характеру, що, на вашу думку, необхідні успішній людині (писати краще у стовпчик). Після закінчення часу кожен учасник по черзі (по колу) називає одну з рис. Після того, як була названа риса, учасники відзначають, чи записана вона в кого-небудь.
Якщо так, позначають цю рису у своїх записах певним значком, аби не повторювати інших. Після перерахування всіх рис у ході спільного обговорення визначають
найбільш важливі риси характеру успішної людини.
— Визначте риси, які б ви хотіли вдосконалювати у собі самому. Поміркуйте, яким шляхом це можна зробити.
3. Вправа «Самооцінка»
— Самооцінка відіграє важливу роль у самовихованні, у становленні характеру. Людина вчиться свідомо керувати своєю поведінкою, виховувати в собі позитивні і стримувати негативні риси характеру. Я пропоную вам вправу, яка, можливо, допоможе стати вам кращими.
Аркуш розділіть на 2 стовпчики.
Лівий: яких рис характеру я хотів би позбутися?
Правий: яких хотів би набути? За 1 хв напишіть якомога більше рис
(не менше 3). До якостей з лівого стовпчика доберіть антонім, впишіть його
в правий стовпчик, а з лівого — викресліть.
Оберіть найважливіші із них та уявіть себе таким.
4. Вправа «Кошик для сміття»
— Напишіть на аркуші паперу рису характеру, якої б ви хотіли позбутися.
Підійдіть до торбинки для сміття, зіжмакайте папірець і викиньте його в торбинку. Можете назвати вголос рису, яка вам заважає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий